Alla inlägg den 1 juni 2014

Av myrealworld - 1 juni 2014 23:48

Idag åkte mamma hem rätt tidigt så jag packade ihop mig och barnen och begav mig till järla och mina kära vänner där.
Ett spontant besök som var urmysig. Speciellt när ens barn också stortrivs.
Vi blev bjudna på kaffe och glass och sen lite lek i parken.

Pappan stannade hemma och pluggade.

Därefter åkte jag till Cubus och min syster som hade fixat chinos till mig!!! Kom därifrån med byxor, en klänning och en top för 150kr vilket kap!?!

Sedan drog vi till backen hela familjen och körde intervaller medan storisen letade sniglar och bebisen tog sig en tupplur.

Skön dag och ett mysigt avslut på en underbar helg.
Nattinatt från oss

Av myrealworld - 1 juni 2014 23:41

Jag har njutit denna helg.
Njutit av att ha mina kära nära mig.
Min mamma kom till oss och det är alltid den bästa känslan.
Vi har blandat matlagning med promenad och härligt häng samtidigt som jag fått sova ut och träna.

Min syster har också kommit och förgyllt min tillvaro när hon kunnat och ngt bättre finns ju inte.

Sedan har min storis haft en skön helg med skönt humör vilket underlättar livet ngt.

Min bebis har blivit frisk och har i helgen blivit kär i momos mat... Burkmat kräks han upp.

Jag mår bra!!! Så bra, den enda jag har saknat denna helg är min man.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards