Alla inlägg den 20 maj 2014

Av myrealworld - 20 maj 2014 22:10

Att "vila" från träningen är inget jag föredrar att göra. Försöker däremot ändra mina pass så att muskelgrupperna får vila.
Idag tog jag däremot ett beslut att avstå från träningen. Dels för att barnen var sjuka men också för att jag knappt sovit under natten.
Att vara trött (läs:mer än vanligt trött) gör mig svagare och det är ngt att ta hänsyn till.

Jag hoppas på att får göra come back imorgon.

Jag har börjat med ngt som heter Strong Lifts och jisses vad stark jag är. Och jag ökar brutalt snabbt i andra muskelgrupper också.

Glädjen är enorm.


Av myrealworld - 20 maj 2014 18:10

Storhjärtat har varit hostig i helgen men det har vi liksom inte lagt så mkt energi på då han varit pigg.
I natt vaknade bebisen och var helt täppt i näsan och väldigt missnöjd.
Så höll det på, 20 min sömning sen total haveri av att han inte kunde andas.
Till slut satte vi oss i soffan och "sov" till och från.
Storebror fick också vara hemma. Lite fail då han egentligen är väldigt pigg (läs: uttråkad).
Bebisen har kämpat på...
Jag gick en promenad, blir lycklig över värmen i luften. Älskar det tropiska.
Bebisen var vaken men inte så missnöjd.

Vi har hunnit tvätta också. Ni kan kalla mig effektiv!

Jag är trött, tror ni märker det i texten.
Det blir väl bättre?

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards