Alla inlägg den 17 maj 2014

Av myrealworld - 17 maj 2014 23:45

Hello lovers in love (or not)
Jag vet ju att man inte ska vara missunnsam. Man skall icke vara avundsjuk på sin nästa osv... Men jag blir fan hulkengrön av avund när det kommer till rippade brudar på gymmet. Fy fan!!!!!
Hatar känslan.

OBS!!!
Det gäller inte alla brudar, långt ifrån.
Jag har bara kärlek för systrar som kommer till gymmet och sliter och svettas MEN när det trippar in en modellsmal tjej på gymmet och lyckas på en kvart få rippade armar och mage (pga att de i grunden är smala) gör mig knäpp.
Som pricken över stora I:et har de fött barn och/eller kan äta va fan som helst.
Då vill Jag vill äta upp och spotta ut mig själv.
JAG VILL HA EN RIPPAD KROPP och kunna äta vad jag vill.

Äh vilken äcklig känsla men så är det.
Kul för er tjejer som lyckas med att träna ngra månader, äta kakor till frulle, föda barn och ändå få magrutor... Happy fucking life! Jag vill vara er.

Tack för mig!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards