Alla inlägg den 2 maj 2014

Av myrealworld - 2 maj 2014 23:28

Bulleribull! Ett sätt att jobba med suget efter ngt gott är att gör det goda. Jag bakar mkt när jag håller mig undan socker. Motsägelsefullt för vissa medan för mig känns det lättare.

En ny värld har öppnats sig för min minsta. Vi testar nya smaker. Det enda som hittills framkallat kväljningar är banan. Allt annat tycks gå ner...

Jag går och går...har hittat min runda som är så ljuvlig. Speciellt de dagar solen skiner.

Till sist, min lilla stora unge.
Vilken prövning du genomgår just nu... Idag har vi haft en fin dag och ord räcker inte för att beskriva min kärlek till dig

Av myrealworld - 2 maj 2014 17:56

Nu har jag kört i drygt två månader.
Fastar 16-17 timmar per dag.
Kroppen har förändrats lite grann men största skillnaden är nog energin och styrkan jag fått av att fasta.

Äter både kolhydrater och fett men varvar med mängden.
Just nu äter jag mindre kolhydrater och relativt lite fett.
Proteiner äter jag ff mkt av.
Dock svårt att få i sig allt under 7-8 timmar. Så alternativet är att framöver äta mer kaloritäta måltider för att få i mig rätt mängd.

Vad är mitt mål?
Att fortsätta "växa" och bli starkare.
Klara chins, pull ups, dips och annat som kräver en del.
Jobba med magen. Ta mkt vikter!!

Men fram till hösten är det ff rehab och tid för kroppen att återhämta sig.


Av myrealworld - 2 maj 2014 00:50

Halsont/pollenskit kom tillbaka smygande.
Känner mig som ett vrak och undrar exakt hur länge en ska hålla på med vårförkylningen?!

Vi zappade fram en underbar film på tvåan och lyckades se allt.
"Små vita lögner" heter filmen. En fransk film och jag har kommit på mig själv med att verkligen njuta av franska filmer.
De kan tyckas melow men jag gillar de små sakerna.

Se den om ni har tid över!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards