Alla inlägg den 29 april 2014

Av myrealworld - 29 april 2014 23:55

En är inte rik när man är föräldraledig med oj va mysigt det är.
Idag lämnade jag en vresig, trött och tjurig kille på förskolan en aning sent då vi aldrig kom iväg. Att klä på sig själv är tydligen ingen hit när man är fem. Det har vi lärt oss nu.

Sen gick jag min runda, dock i lugnare tempo idag.
La mig och vaknade med halsont så jag ville inte ta ut mig.
Efter promenad och påmatning av bebisen åkte vi till kista för att handla, luncha och strosa.
Så mysigt att få tid med sambon.

Sedan har vi hängt här hemma. Tvättat ännu ett berg av kläder.
Dammsugit och fixat.

Vilade idag från gymmet och hoppas på att vara tillbaka snart.
Känner mig dock sliten i kroppen. Har konstant träningsvärk vilket är nice men det signalerar också att det finns behov av vila.

Ha en härlig Valborg!

Av myrealworld - 29 april 2014 23:45

Hej på er!

För er som inte är föräldrarlediga (läs: fattiga som fan) är utförsäljningen av provkollektionen på adidas outlet här i sjöstan ett hett tips.
Snygga träningskläder och skor till bra priser.
Detta går av stapeln imorgon 08:00!

Så ta en sväng förbi och kolla. Varnar dock för massiva köer och brutalt mycket folk.

Hepåer!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards