Alla inlägg den 25 april 2014

Av myrealworld - 25 april 2014 00:52

Knappast så att ngn av er är i behov av hårborttagningstips, denna iranier slår er med hästlängder när det kommer till kroppsbehåring.
Men skulle ni vilja fixa bort hår på kroppen permanent vill jag varmt rekommendera min superduktiga och noggranna tjej, Sivan, på Aysels skönhetsvård.
De har allt möjligt men jag har endast testat hårborttagning.

Var hos henne senast idag och hon gör underverk!

Av myrealworld - 25 april 2014 00:25

Ibland slår det över, det lustfyllda till sorg.
Det går fort och utan att man hinner stoppa det.
Ngt som är säkert är att jag går från klarhet till glasklart.
Min förmåga att uttrycka mig börjar så smått synka med det jag känner inom mig.

En viktig del av tryggheten för mig är hur människor (som står mig nära) placerar sig när jag faller eller blir sårad.
För min del är det självklart att placera mig (bildligt talat) bakom den som jag älskar oavsett vad.
Detta väljer jag även att visa då jag tycker att man ska stötta sin kära.
Livet har sina vägar, relationer har sina öden. Handlingar har sina konsekvenser men oavsett så tycker jag att man ska stå bakom den man älskar.

Just like that!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards