Alla inlägg den 23 april 2014

Av myrealworld - 23 april 2014 23:41

Stackars lilla bebisen som har kämpat hela dagen.
Helt igenslemmade luftvägar och ingen chans till återhämtning.
Vi har dränkt den lilla näsan med saltlösning och använt näsfrida till förbannelse.

Jag har hunnit gå iväg till bibblan med storhjärtat och sedan hann jag med ett pass.
Det blev triceps och lite ben.

Hur går det med sockret alla vänner?
För mig går det utmärkt. Det är lättare än jag trodde och så fort suget sätter in tänker jag att jag snart får äta ngt gott. Det är ju bara fyra veckor.

Btw så har jag märkt ngt med att fasta. Maten smakar himmelskt.
Allt smakar så gott. Det gillar jag då jag är en person som inte har jättemkt aptit och lust med mat.

Av myrealworld - 23 april 2014 08:50

Jävla helvetes baciller.
Min bebis har knappt kunnat sova då han varit supertäppt.
Han har vaknat till och varit ledsen. Det var inte min natt men tror ni man kan sova gott när beben inte kan andas?! Nä
Jag älskar INTE förkylningar!

Igår slöt ännu en stark och tapper till tåget.
Härliga superkvinnan Malin är med på att inte äta socker. Det är sååå kul och jag lovar er att det kommer gå fort. Se till att vara mätta bara!!

Idag ska jag ta mitt trötta jag och hänga lite i solen med mitt stora barn medan momo får lite bebistid ???

Sen blir det träning! I like

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards