Alla inlägg den 16 april 2014

Av myrealworld - 16 april 2014 20:31

Satt idag och åt min lunch framför tv:n. Zappade till ngt som heter "wife swop". Bara titeln är fel på så många sätt. Fruar, de är ngra man bara kan byta ut med andra.
Iaf, (ska undvika att gå in på det ämnet for now) pratades det mkt om vikten av att uppfostra tjejer till att bli bra framtida fruar och bra kvinnor till sina män.
Klassiskt. Kvinnor vill väl bara ha män? Och män vill bara ha kvinnor.
Jag tänkte på denna lilla tjej som fick det berättat för sig vem hon skulle välja att bli kär i.
Ngt annat blir ju automatiskt fel och avvikande.

Tanken har slagit mig förr...UNDRAR hur vi hade levt om alla var fria att älska de som intresserade dem.
Om kärleken var okej.
Förstå mig rätt, den ska vara mellan vuxna där ingen maktordning finns.

Jag undrar hur världen skulle sett ut?!

Av myrealworld - 16 april 2014 00:14

Ni fattar hur viktigt det är för mig att få i mig två måltider sant minst två mellanmål. Allt detta på 8 timmar.
Det låter mkt med åtta timmer men faktum är att jag endast hinner få i mig två måltider och 1 mellanmål.

Så jag måste få i mig en proteinshake/dag och en större första måltid. Det får bli planen.
Blir så hungrig annars.
Idag glömde jag min shake så jag norpade ett halvt bröd och fetaost av Lisa men det räckte inte långt.
Så nu ligger jag här och drömmer mig bort till ett härligt buffé.

Imorgon blir sista dagen för storis och sen är det påsk.
Jag tänkte på denna påsken när jag var gravid och tänk att bebisen äntligen är här.

Natiinatt

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards