Alla inlägg den 11 april 2014

Av myrealworld - 11 april 2014 21:31

Hahaha skrattar lite åt den där rubriken efter jag inte är ngn som vet ngt om skönhet. Hinner/får knappt tvätta håret ordentligt.
Idag när jag badade med båda barnen ville den stora leka frisör med mig. Han började med att dra en kam (!?!!) lite randomly genom mitt hår som resulterade i extra hållavfall.
Emellan hans prat och planer tvättar jag håret så snabbt det går för att han sedan ska få fortsätta.
Han frågar snällt om han får ha en handfull av sitt duschcreme i mitt hår och jag hann svara nej.
Så med det sagt ska jag bara berätta vad som funkar för mig. Sen vill jag ha tips från er som har.

Till mitt face som blivit hormonellt överkört (100 finnar som jag klämmer) använder jag i dagsläget avsmikningswipes, babytvål (inget annat funkar) och en microfoliant från dermologica.
Här vill jag ha tips på bra och milda produkter.

Okej, här avtog mitt intresse för att fortsätta prata om allt jag gör som ngn medveten människa.

Så jag säger bara:

Ät vitaminer!!!! Superviktig och mitt senaste tips är ZMA från MMsports.
Zink och magnesium som tas innan läggdags.
Utöver det äter jag järn, D-vitamin och C-vitamin.

Sov bra!!! Rör på er och skratta mycket. Gärna så det kommer tårar, det är så uppfriskande med ett gapskratt.

Sorry för mitt ointresse men att tipsa folk om krämer var så tråkigt!

Herrååå

Av myrealworld - 11 april 2014 08:48

Har många människor omkring mig som är olik mig.
Det är iofs en självklarhet då ingen kan vara som ngn annan men nu menar jag rent allmänt.

I perioder när mina tankar har varit röriga och jag har tagit till flykt har jag också stått nära människor som är röriga och som flyr från livets olika delar.
Det har inte varit ngt dåligt utan antagligen det jag behövde då.
Kan vara så att man behöver det röriga till och från men nu umgås jag med en outstanding klick som deal:ar med livet kontinuerligt.
Ni vet, försöker kliva över hinder istället för att gräva sin egen grav/grop.
Sånt ger mig hopp och energi.
Jag älskar att utvecklas som människa. Jag vill lära mig att rätta till mina fel och brister, för det är min omgivning värd.
Jag vill ge lika mkt som jag får och det tycks min omgivning också vilja.
Jag vill undvika negativitet och bitterhet. Det tar död på mig.
Jag tycker om varma, kärleksfulla, kloka, omtänksamma människor som är jämna i sitt sätt att vara. Människor som pendlar känslomässigt får mig ur balans.
Jag har börjat hitta mitt jämna jag, jag strävar efter att vara en varm och kärleksfull människa och mkt har jag att tacka mig själv och mycket tack vare min omgivning!

Tack för att ni är ni

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards