Alla inlägg den 8 april 2014

Av myrealworld - 8 april 2014 23:41

Hängde i Skäris en sväng idag och träffade tawis och syster.
Shoppade lite. Eller ja, en tröja.

Körde ett konditionspass och bröst.
Svettigt som 17.
Sen igår när jag startade med periodisk fasta har jag svettats som en gris så fort jag ansträngt mig.
Typ gått till hissen, böjt mig ner osv.
Värsta onionish.

Myst på kvällen och funderat över följande;

Hur tänker ni kring "vänner" på Facebook?
Jag brukar rensa men vet inte riktigt hur jag ska resonera?
Gamla klasskompisar från lågstadiet, mellan- och högstadiet liksom. Knappast att man skulle känna igen varandra.
Släkt som man aldrig träffat?

Hur gör ni?

Av myrealworld - 8 april 2014 22:30

Igår hade jag och Mathias ett snack om hur vår stora älskling verkar må. Att vi inte har så mkt ork och tålamod jämfört med innan vilket resulterar i kollisioner.
Det blir extrema känsloyttringar och prövningar som i vissa fall kan undvikas om vi återgår till positiv förstärkning och mer tid.

Jag blev klok av vårt samtal och framförallt blev jag påmind om att han också behöver tanka energi. Inte bara bli tillsagd.
Så idag ändrade jag mitt bemötande.
Istället för att berätta att han väckte mig under natten gav vi honom en kram och sa att det var mysigt att få vakna med honom. Det är ju trots allt inte hans fel att vi låter honom komma in till oss. Jag gillar det och jag vet att det kommer sluta snart så vi njuter.
Har stärkt honom och gett honom många pussar.

Sa till honom att han skulle fixa tzatziki och sallad till middagen vilket han gjorde och vi lekte restaurang. Så mysigt när det går att sammanföra nytta med måsten.

Inte ett tjafs har det varit.
Hoppas vi kan hålla detta nu, jag och tias alltså.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards