Alla inlägg den 4 april 2014

Av myrealworld - 4 april 2014 23:46

Efter att ha blivit väckt 05:30 av lillen som hade kissat utanför blöjan trodde jag på allvar att jag skulle komma upp och iväg till gymmet senast 08:00.... Kom dit vid 11.
Körde ett benpass.

Familjen och jag drog in till skrapan och käkade på Noodle Mama. Så jäkla gott!!!
Fikade på espresso house = standard.

Jag har nog burit och fött en modell. Glöm inte var ni hörde det först!

Jag känner sån enorm lycka när jag ser denna bild. De är det finaste jag gjort, de är perfekta.
Lillen tyckte magträningen var snäppet roligare om han fick ligga på sin bror.

Och så jag med min lille. Är så galet kär i denna lilla bebis. Kan inte få nog av honom.

Det var alles för denna gång!

Av myrealworld - 4 april 2014 23:08

Så trött, bortom beskrivningar.
Ändå vill jag inte lägga mig. Istället har jag tryckt i mig socker och frukt och chips. Så är det när man behöver energi. Var iväg på massage hos en gammal vän och jisses vilka nypor hon hade. Hela jag är öm.
Har så många låsningar i kroppen.
Så pass att man ligger och spänner sig när man får massage för kroppen vill liksom inte mjukna.
Vill ni gå till en duktig och noggrann massör för medicinsk massage får ni hojta.

Sen har dagen bara gått, segt och lite utan feeling. Men Hey, ingen Depp över det. Imorgon blir det nämligen klättring i backen med storis och hans vän.

Nä, nu håller jag på att somna sittandes. Dags att borsta gaddarna och ta sig till sängen.

Natti

Jag och tian får ta spjälsängen ikväll.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards