Alla inlägg den 24 mars 2014

Av myrealworld - 24 mars 2014 23:02

Trodde klockan var mycket senare. Skönt, behöver verkligen sömn.
Denna eftermiddag var jag slaktad. Somnade i soffan, la mig i sängen tio minuter och sen kunde jag hålla huvudet uppe.
Hård träning och strikt kost gör en trött men det kommer vända snart.
Men som jag känner nu i kropp och knopp hade jag kunnat hoppa träningen i ngra dagar.
Har sån träningsvärk och kroppen är stel som en pinne. Så imorgon blir det löpning och stretch.

Ska träffa Anna och lilla S imorgon. Hoppas på bra väder så barnen kan sova (förhoppningsvis) och vi kan njuta av solen.

Av myrealworld - 24 mars 2014 15:03

I dagens samhälle får man tänka på jobb även när man är föräldraledig om man inte har en fast anställning.
Så idag söker jag ett jobb.
Det är tidigt så jag tar det lugnt med man får hålla sig ajour.

Har även kört ett pass. Armar fick det bli. Mini hängde i solen med sin moster och jag fick pumpa utan mitt sidekick.

Nu är jag trött! Sååå trött.



Av myrealworld - 24 mars 2014 00:02

Vilken dag.
Det har varit så fullt upp att jag knappt kommer ihåg vad vi gjort.
Jo, vi (jag och storpyret och Ardalan) åkte go-cart idag.
Första gången för mig och mitt barn, som fick sitta bredvid Ardalan.
Vi åkte och det var helt okej. Tog ca 4 minuter (av 7) att fatta tekniken och sen var det typ slut men nu vet jag till nästa gång.
Vi åkte sen till Skäris och hälsade på syrran och käkade lunch.
Kom hem sent och var sjukt trötta.

Kom mirakulöst nog iväg till gymmet vid 21 trots att jag somnade när jag la pyret. Körde 8 tabatha intervaller på löpbandet, roddmaskinen och i TRX:en.
Så in in bomben jobbigt!

Nu ska jag få lite sömn, en lång vecka väntar. Dock med massa kul att se framemot.

Mina älsklingar!!!!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards