Alla inlägg den 4 mars 2014

Av myrealworld - 4 mars 2014 23:08

Mitt barn (nr 2) har sån karaktär.
Ikväll har han skrikit från 19-22. Ibland gnäller han bara, som när det är synd om en.
Däremellan har han däckat en kvart. När vi byter blöja ler han stort och glömmer all sin sorg och ilska.

Barnet vill helst aldrig sova. Bara skrika om det är okej. Vilket det inte är. För jag blir knäpp efter ett tag.
På Bvc säger vår Susanne att om inget tröstar får han ligga själv och skrika då det kan göra att han får ro men jag fixar inte det.
Är det 9 veckors kris tro?
För närde är såhär små har de väl kriser hela tiden?

Anyways.
Har nu sett ett avsnitt av Walking dead och precis som candy crush får en vänta en oändlighet på nästa avsnitt. Varför ska jag vara en sån torsk och bli beroende av allt? Whyyyy???
Btw har matte och blivit torsk på candy crush så nu sitter vi i soffan som två mongos och vår gemensamma tid går åt det! Kul

Imorgon ska jag försöka komma iväg till Lager 157. Why not liksom?!

Av myrealworld - 4 mars 2014 19:39

Tog mig ut (tillslut) efter lunch och gick en promenad bort till Nacka forum. Det var alldeles ljuvligt skönt! Svettades lite gjorde jag också.
På forum mötte vi upp pappan och tog en kaffe och en juice på Joe and the juice. Sen var det till att hämta stora beben.

Förkylningen är densamma. Har satt sig i bihålorna nu. Så det lär ta tid.
Storebror kunde gå på dagis idag iaf. Skönt att få bli lite stimulerad och träffa kompisar.
Själv längtar jag till gymmet.

Hoppas ni mår bra och om inte tycker jag att ni ska lyssna på panetoz senaste!

På väg ut i det fina vårvädret!

Först sickla sjö

Sedan järla sjö

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards