Alla inlägg den 3 mars 2014

Av myrealworld - 3 mars 2014 23:59

Jävla förkylning som bara eskalerar.
Startade igång nässköljnings ritualen nu och hoppas på att kunna tillfriskna.

Tog igår bort tejpen på mitt snitt och det såg fint ut. Det har inte känts så bra och jag har oroat mig för att snittet ska vara åtstramat och buckligt men icke. Fint läkt och snyggt ihopsytt!

Idag fick storebror stanna hemma så han känns lite hostig fortfarande.
Han har roat sig själv på fm och efter lunch och matning av beben lyckades jag få ut honom en sväng till sickla.
Ungen hatar att ändra miljö, det krävs mkt tålamod.
Väl ute är han så nöjd.
Belöningen blev en fika och sen handla lite mat till den ekande kylen.

Lillen har varit missnöjd hela kvällen och eftermiddagen. Misstänker att han kämpar med detta virus han med, stackarn.

Har tagit vätskedrivande piller nu i ngra dagar och smärtan i handleder och anklar har minskat avsevärt.
Så skönt att slippa ha ont så fort man ställer sig på fötterna.

Sov gott!

Det nya är att mini tycks bli lugn av att få en snutte över sig när han är arg och ledsen. Somnar på en sekund

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards