Alla inlägg den 2 mars 2014

Av myrealworld - 2 mars 2014 23:47

Candy crush.
Meningsfullt (not) spel som gör dig beroende på nolltid.
Jag som raderade wordfeud, rumble osv från min lur för att inte sitta klistrad har nu torskat på candy crush.
Jävla skit!
Och liven tar slut fortare än kvickt.
Perfekt! Inte nog med att man blir torsk utan man får vänta oändligt länge på att få spela.

Försökte få i mig sushi idag med det smakade skräp.
Istället gick jag lös på snacks:et i skafferiet. Tryckte in både oststjärnor, godis, kex och nötter. Observera att jag åt (läs:svalde) en kexchoklad och en plopp på vägen till Sthlm också.
Mysigt!!! Kunde inte ta en macka istället?!??

Imorgon är det en ny dag hörni!
Jag lär ff vara sjuk men ni ska ha det mysigt.

Av myrealworld - 2 mars 2014 16:17

Nu är vi hemma igen.
Resan gick superbra! Bebisen somnade och vaknade i när vi lämnade moster och den stora beben spelade och åt chips hela vägen.

Jag har packat upp och fått ordning på väskor och allt.
Det var detta äventyr, härligt men kort. Trist att vara sjuk men skönt att vi var hos momo som hjälpte till så jag slapp stressa sönder mig.

Vi har skaffat en babygunga till mini. Den vaggar och håller igång med hjälp av batterier vilket är toppen!!!!
Det är en Akta Graco lovin' Hug.
Vi lyckades fynda den på blocket (dock i nyskick, de som sålde den hade en tre veckors bebis och hade inte plats för den) för nästan halva priset.
Bebisen, som ligger och sover i den nu, är så nöjd med att bli vaggad och gungad.
Hoppas jag slipper ha lika ont i rygg och axlar.

Nu en kopp kaffe! Hoppas ni har en bra söndag

Av myrealworld - 2 mars 2014 00:38

Så slut efter att ha varit sjuka. Vi är ju det ff men denna helg blev inte som tänkt.
Vi har mest varit orklösa och inte gjort så mkt.
Tacka vet jag min underbara familj som avlastar mig!!! Mina pärlor.
Imorgon dra vi hem igen. Dubbla känslor för alla inblandade.
Själv kommer jag hem till att driva allt själv vilket känns jobbigt. Här har man kunnat fått massa sällskap och hjälp med allt.
Jag har också skrattat, gråtit, dansat, ätit, myst och känt mig mer än älskad.

Vill bli frisk snarast! Trött på halsont och elände.
Trött på det mesta just nu.
Nu ska jag vila en stund. Om det går.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards