Alla inlägg den 17 februari 2014

Av myrealworld - 17 februari 2014 23:32

Bebisen har inte varit sig själv... Inte särskilt lugn. Piken var när storpyret råkade trampa på bebisen som låg i baby sittern. Hur man lyckas med det är oklart för ingen av oss såg när det hände.
Gråt och skrik samt en storebror som blev väldigt ledsen. Älskade liten och stor.
Därefter har beben varit lättväckt, inte velat äta/ tycks ha glömt hur man tar flaskan, skrikit och haft sig.

Det är härligt att man hajjar till vid 10 på kvällen att man inte haft en enda sekund själv...

Av myrealworld - 17 februari 2014 20:07

Har sovit dödligt lite i natt. La oss jättesent och beben vaknade tidigt och ville ha påfyllning.
Efter lite kaffe och frukost var jag på benen.
Tog mig iväg till sickla och fikade med lina en lång stund.
Satt då även på min mobil som ringde upp var och varannan i teleboken.
Bl.a Till en bekant i USA.. Typiskt mig.

Tog mig sedan hem med solen i fejan och kunde inte annat än njuta.
Matade beben och drog iväg för att hämta storebror. Tog båda barnen och gick till bibblan där det var ngt slags krig (barn som skrek och föräldrar som antingen var döva eller ignoranta). Väl hemma gjordes mat, juice och annat inför middagen.

Så trött nu, vill bara sova.

Hoppas ni mår topp

Av myrealworld - 17 februari 2014 00:12

Helgen är nu officiellt över.
Har haft det alltsomallt bra. Gillar ju när huset är fullt av nära och kära. Det enda minuset är allt man stoppar i sig.
För min del startade frossandet i torsdags. Jisses vad jag har ätit, framförallt socker.
Och druckit massa vin. Testade även Petters bubbel, som smakade skit.
Bläääk! Lägg den pengen på ngt annat.

Hann med ett pass igår här hemma och det känns idag.
Jupp, magen får träna massor och även benen.
När man inte har styrkan måste man ha tekniken, vilket är svårt när man inte tränat på länge.

Sötisen i sin nya jacka som han älskar

Familjen ngt annorlunda

Kvällens gott

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards