Alla inlägg den 15 februari 2014

Av myrealworld - 15 februari 2014 23:50

Har tryckt i mig skit både igår och idag. Godis, chips, godis, kakor, godis, bullar, godis, nötter, godis godis godis.
Fy fan. Nu kan jag inte sluta..
Måste lägga in mig på rehab på måndag.... Eller ngn frivillig som kommer och håller i mig när jag ligger och skakar i veckan?!

Fick in en träning vilket var skönt.
Får se hur kroppen svarar dennA gång.

Sov gott

Av myrealworld - 15 februari 2014 00:11

Visst är det väl härligt va?!?!!!
En dag för kärleken och omtanken.
En dag då en bukett blommor kan kosta uppåt 1000kr.
Det ska vara choklad och slemmiga gelehjärtan. Jajemen

Här har vi firat må jag säga.
Började med kiss i barnets säng.
Boka tvättstuga och kavla upp ärmarna.
Irra runt i förvirringen och samtidigt vara glad att mami har kommit (som jag längtat efter).
Dålig stämning i (tjafs) sickla.
Dålig start (tjafs) på eftermiddagen.
Ringde en vän (livlina) och gick på promenad för att jag kokade av ilska.
Den där buketten sket jag i att köpa för att jag var galet arg.
Köpte istället godis och chips.

Där är vi, försöker få vardagen att rulla genom denna "kris/förändring".

Jisses va gosigt vi har haft det.
Fler dödliga blickar än ömma!

Gott nytt kärleksår!

Herrå
Peppar med bildbomb

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards