Alla inlägg den 14 februari 2014

Av myrealworld - 14 februari 2014 00:59

Igår körde jag ett hemmapass som innefattade några få men utmanande övningar. Wow vad det kändes....
Har många spända muskler, många sovande muskler och en hel del att återställa.
Idag kändes det i kroppen... Speciellt i magen vilket är extra välkommet.

Imorgon bör jag köra ännu ett till pass men jag vet inte hur jag ska hinna.

Skulle även behöva kolla upp mitt bäcken hos en kiropraktor... Och ta en massage och klippa håret och och och
Ja, ni ser...
Another day another time

Sova var det ja...

Av myrealworld - 14 februari 2014 00:30

Igår fyllde mitt storis fem år.
Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort. Älskade lilla barn, du gör mig stolt varje dag.
Kändes viktigt att han fick firas ordentligt så vi väckte honom men (o)skönsång och presenter.
Sen hade jag dukat upp till en lyxig frulle och humöret var på topp.
Bästa presenten var polishandklovar!!!!

Dagen gick sedan till att somna om med bebis och promenera till sickla med syster.
Farmor och farfar kom senare på eftermiddagen och vi åt och fikade.
Älskade ungen min!!!
Hjärtat vobblar och när jag tänker på hur kort tiden med barnen är vill jag gråta och slå mig själv i huvudet och säga: "TA BÄTTRE VARA PÅ SEKUNDERNA!!!!!!!"

Så, när det sent och jag ska sova!
Så trött

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards