Alla inlägg den 10 februari 2014

Av myrealworld - 10 februari 2014 23:25

Idag har beben varit missnöjd hela dagen... Gnytt, inte velat vara någon annan stans än i famnen, velat ha mat men vägrat äta osv. Jag gissar på att det bl.a Har varit körigt i magen.
Så en har inte hunnit så mkt idag. Vi vilade på fm och efter lunch gick jag till sickla och lånade bok, fixade klockan, hämtade skor och handlade. Sen hämtade jag plutten från dagis. Älskade lilla ungen som är så snäll och underbar.

Sen satt jag i soffan med bebis på armen resten av em. Fy faaaaen va ont i rygg och axlar jag har. Inte alls kul för spänningarna åker uppi skallen och ger mig huvudvärken från hell.
Har jag nämnt att jag längtar till gymmet?!

Lånade Olga Rönnbergs bok idag och ska läsa mig igenom den och börja så smått att röra mig.
Hemma förstås och med fokus på bålen.

Nä, nu ska jag sova.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards