Alla inlägg den 9 februari 2014

Av myrealworld - 9 februari 2014 22:24

Helgen har varit känslomässigt jobbig. Utan att gå in för djupt på det så har det varit en struggle.
Jag tycks ha ett sådant liv mer än ofta. Med två barn behöver livet fortsätta rulla så jag är tacksam för min inre autopilot som jag kan trycka på då och då.

Tog min älskade storis på bio idag. Har längtar efter lite egentid med honom för att ladda batterierna lite.
Han uppskattade det men är just nu i mindre behov av kvalitet. Han älskar att vara hemma och leka, leka, leeeeeka. Så kan det vara.

Imorgon är det ny vecka. Den veckan då storebror fyller 5...
Fem år?!?!! Fem år...
Har ff inte vant mig vid att ha två vackra barn och på det så ha de bråttom att bli stora.
Jaja... Lär bli en del rännande för att hitta Goa paket och tårta och annat.
Vi får besök av mormor, farmor och farfar så det ska bli extra kul.

Nu dunkar huvudet och mina axlar är på helspänn... Urk...
Kan knappt vänta tills jag kör ett jävlahelvetes ryggpass.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards