Alla inlägg den 3 februari 2014

Av myrealworld - 3 februari 2014 23:26

Idag fick storebror stanna hemma då han vaknade och var extremt snorig.
Vi har gjort "lugna" aktiviteter för att ändå ha det lite tråkigt.
Ni vet, man ska inte ha det fööör roligt när man är sjuk hemma från dagis.
Vi har kollat film (jag fick sova i 20min), ätit frukt, målat och räknat matte, Mathias och storebror åkte och handlade mat (mest oboy, risifrutti, tomtegröt, marmelad osv. När barnet får bestämma).
Jag passade på att gå en pw. Tungt för benen och ryggen.
Systern var här idag vilket är en skön fläkt. Hon får mig att skratta, mkt!

Bebisen har mått bra. Dock blir han extremt myssjuk på kvällen då bara famnen funkar.
Det är okej för då tittar jag ändå bara på tv.

Nu ska det sussas.
Har börjat få svårt att sova med storebror då hans säng är mini och min kropp gör fasligt ont när vi trängts i ett par timmar.
Mathias uttryckte det som att han kände sig som en hemlös som fått dra omkring halva natten för att sluta på en madrass på golvet. Hahaha

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards