Alla inlägg den 2 februari 2014

Av myrealworld - 2 februari 2014 21:34

Många befinner sig nu i Thailand och när jag ser och hör om det blir min längtan så stor.
Längtan efter vackra Thailand, efter värmen och solen, stränderna och det ljumna vattnet.
Jag vill iväg med min familj dit jag kan njuta av att bara vara.
Vi pratar om det men jag tror inte det blir av. Lillebror är för liten och Mathias har mkt med plugget just nu.

Helgen har varit bra!
Igår var vi sega, enda fram till vi gav oss iväg till fredells och köpte trådbackar.
Sen gick jag och min bästa syster iväg och mötte upp godingar till vänner och avnjöt ett glas vin här i sjöstan.
Sååå härligt att bara babbla och hänga :) när de ville vidare tog jag mig hem och det kändes mkt bra idag. Man vill inte laborera mer med sömnen nu kan jag säga.

Idag har vi vilat/segat, storebror har lekt med en kompis och jag hann ut på en promenad.
Sen kom bröder och extra moster över på fika.
Nu vill jag se Walking dead!!!!!

Bye ?

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards