Alla inlägg under september 2013

Av myrealworld - 15 september 2013 00:54

Denna dag gick åt. Familjefest med älsklingar, syster och bröder.
Lager 157 och diverse söta ärenden söder om stan.
Imorgon är det söndag vilket innebär träning och häng.
Behöver dock sova ett par hundra år först men med denna håll i sidan blir det inget av det om jag får gissa.

Njutbara helger!

Av myrealworld - 13 september 2013 09:40

Borde vara åtminstone pigg för det faktum att helgen är här men jag är mest trött.
Slut och tom.
Jag vill bara sova mig genom denna period.
Men jag börjar med kavlitetstid med min syster. Sen träning. Det kan räcka för idag.

Av myrealworld - 12 september 2013 21:19

Ord saknas men känslan finns inom mig. Än så länge sitter hjärtat fortfarande på min arm, för dig.

Av myrealworld - 12 september 2013 15:40

Tredje svettiga dagen. Mkt att göra och timmarna går i ett.
Just nu passar det mig att ha huvudet fullt så att jag kan hålla tankarna borta från mig själv.

Utanför mig är livet i sitt esse och även jag. Innanför mig brottas mitt goda och mitt onda. De har gått för många ronder och jag har satsat alla mina pengar på mitt goda. Snälla håll ut för även om du inte var redo och tillräckligt tränad för en titelmatch är du och denna match avgörande för den framtida jag.

Av myrealworld - 10 september 2013 21:20

Tystnad...
Ensamhet.
När min skatt är på simning får jag mitt tempel för mig själv.
Inom dessa väggar finns just nu tryggheten och sorgen.
Här finns minnen av gott och ont och här vill jag både leva och försvinna.

En dag i taget, ett andetag åt gången utan att glömma alla viktiga lärdomar.
Tack bästa vän för att du vägleder mig just nu. Dina ord är ofta min lykta.
Tack syster för ditt kärleksfulla stöd. Du lyssnar och finns där.

Av myrealworld - 9 september 2013 23:01

Det tar inte slut.
En pyspunka i mitt inre.
Tårarna får komma, jag har lärt mig att inte stoppa dem.
Inte bli kall och avtrubbad.
Bättre att känna även när det känns som mest.

Ta hand om varandra och de ni älskar!

Av myrealworld - 9 september 2013 15:27

Sometimes life brings me down on My knees.
Forcing me to handle a lot and trying out the new me.

Jag hanterar min situation genom en konstant dialog med mig själv. Jag övar på allt jag lärt mig även i denna kris.
Jag är tacksam för de stöttepelare jag har som föser mig framåt. Bästa vännen, systern och mamman.
Ni är värdefulla!!!

Så även om jag är på mina bara knän så är jag säker på vem jag är och vad jag vill.



Av myrealworld - 8 september 2013 16:04

Livet ska inte vara lätt. Så långt är jag med.
Att livet ej heller är rättvis köper jag också.
Att sorg och lycka går hand i hand och att det kan vända från det ena till det andra på ett ögonblick är ngt jag har lärt mig.
Sist men inte minst att ta ansvar för sina handlingar och låta de bli en lärdom är min senaste aha-upplevelse.

Som överkörd av fler tåg har jag just nu svårt att se och förutspå hur bitarna ngnsin ska återfinnas och skapa harmoni.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards