Alla inlägg den 26 september 2013

Av myrealworld - 26 september 2013 23:21

Med träningsvärk i benen (självförvållat) och håll i magen är man varken snabb eller kaxig.
Tur man har förstående människor runt sig som inte har ngt emot att allt går i Slow motion.
I alla fall så har jag idag hunnit fika med Mary, härligt som alltid.
På Mvc såg allt bra ut och beben levde rövare. Ngn sträng såg vi inte vilket känns sååå skönt.
Därefter var jag redo att dö. Trött gav jag mig hemåt efter att tias hade stoppat i mig socker för tre.
La mig i sängen och sov fram till 18.
Behöver jag nämna hur underbart det var?
Nu på kvällen tog vi oss till Kista och åt mumsig mat.
Imorgon bär det av till Falun :)

Av myrealworld - 26 september 2013 09:07

Igår körde jag rehab.
Jag rörde mig extremt sakta.
Andades och tog det mest lugnt.
Efter att jag nattade pyret tog jag ett varmt bad och kunde för första gången på två dagar känna att hållen släppte lite.
Sen blev det varmvattenspåse och ryggläge i sängen fram till 23, sen däckade jag.

Idag har jag kvar kramperna men är mer utvilad.
Mvc väntar idag plus ett UL.
Nervöst men mysigt.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards