Alla inlägg den 12 juli 2013

Av myrealworld - 12 juli 2013 21:10

Fråga mig efter ord som kan beskriva känslan av att sova i sin egna säng...lovely!

När klockan ringde var det dags att bege sig vidare. Vi skjutsade den nyvakna pappan till T-c och åkte själva vidare mot Dalom.
Solen stekte på hela vägen så det var rätt skönt att komma hem.
Mitt barn var exemplariskt och sa inte ett knyst på hela resan. Kan ha varit för att även han var supertrött.

Väl framme tog vi våra saker och åkte till Stångtjärn där momo och pyret badade medan jag läste i solen.
Det har varit en skön dag!

Smsade med min vän Anna idag och blev varm av att just hon klev in i mitt liv. En av de bästa människorna jag känner. Fantastiska människa, ser fram emot shopping och häng!

Nu ska jag hänga med mami

Av myrealworld - 12 juli 2013 00:26

Idag kom vi hem till Estocolmo.
Tidig väckning (04), 4 timmar av slumrande och sen var vi framme.
En snabb lunch och medan pysen kollade film sov jag lite till.

Har inte gjort mkt vettigt idag. Packat upp, packat ner och tagit en fika Will.
Är i ett vaccum, som man kan vara efter att man upplevt massor och vips så var man tillbaka som om inget jag hänt.

Imorgon drar jag och lillkärleken till Falun. Kan gå hur som helst med den vistelsen. För första gången på länge ska älsklingen inte med vilket känns blä, saknar honom redan.

Nu ska jag och mini"sprattlet"me sova... Ni anar inte hur glad en kan bli av dessa små och nästintill omärkbara sprattel.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards