Alla inlägg den 7 juli 2013

Av myrealworld - 7 juli 2013 23:25

Så trött idag. Har kunnat somna precis var som helst.
Hela dagen förutom när jag låg still i solstolen....gaaaah
Har inte kunnat bada med lilleman vilket känns skit. Men idag sket jag i förbudet och hoppade i poolen en snabbis idag.

En heeeeel del energi går åt att "gränsa" och övertala vårt barn just nu. Allt är en diskussion...ALLT.
Det finns inga Ja/nej utan "jag viiiill inteeeeee". Osv.
Blir emellanåt galen och undrar hur långt mitt tålamod håller.

Imorgon skiljs vi från svärföräldrarna och åker själv till Alicante.
Vi kör poolhäng och familjemys delux.

Just nu orkar jag inte tänka tanken. Fötterna brinner och energin är slut.
Vi går och lägger oss :)

Gonatt!

[Bild]

Av myrealworld - 7 juli 2013 00:47

ännu en dag spenderad på diverse håll här i värmen.
Först höll vi till på stranden i Horadada. Nice och lugnt, inget turisthets utan bara massa spanjorer.
Sen åkte vi till La Zenia shoppingen och råkade bli kvar hela kvällen.
Vilken pers med allt folk...

Trots mitt break down innan jag åkte tycker jag mig kunna koppla bort tankarna. Känner mig fortfarande vilse men orkar inte ta ställning heller.

Nu är det dags att sova.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards