Alla inlägg under juni 2013

Av myrealworld - 6 juni 2013 21:13

Sov dåligt och vaknade tidigt. Ack denna kropp, gör som den vill!!!
Frukost och påklädning.
Cyklade ner till city, kungsan för att hänga i solen och smaka på sthlm.
Vi hoppade i hoppborg, testade god mat, köpte polkagrisar och kolor, hängde i solen och cyklade sen hem.
Ombyte och sen ner till fontänen, glass i solen och en liten som inte var helt nöjd.
Efter att jag länsat Konsum på alla bär och frukter landade vi i soffan.
Mami kom något senare och nu har vi bara myst utöver att jag är förkyld igen vilket är högst omysigt!

Hoppas ni har en skön dag!

Av myrealworld - 5 juni 2013 23:49

Nu har jag haft en latis dag vilket jag utnyttjat till Max.
Pyret väckte oss vid 6:20 och jag var för pigg för att somna om så jag gick upp och ordnade frulle.
Sen gick vi till förskolan och därefter ett pw till sickla.
På vägen hem drömde jag om mat och sömn :) så det var precis vad jag gjorde. Åt och sov!
Väcktes av alla galna studenter och gick till gymmet.
Fikade sen med mina hjärtan.
Min alldeles egna mysdag. Imorgon kommer mami, jippie!!!!!!

Av myrealworld - 4 juni 2013 22:55

God kväll

Tisdagen är nu snart över.
Vaknade och var så trött! Kom till jobbet och körde en soft dag.
Nu på kvällen skulle ngra av oss från jobbet springa blodomloppet, 5km.
Jag överraskade mig själv med att klara loppet helt galant. Dock med en mindre bra tid men vad kan jag förvänta mig?!
Otränad och orklös beskriver mig rätt bra just nu. Så med det sagt, bra jobbat till mig!!!!

Nu tar jag lite ledigt, fram till fredag då det är dags för helgjobb i Nacka hoods!

Må gött!

Av myrealworld - 2 juni 2013 22:03

Nattjobb igår, möten med ungdomar och vuxna. Trasiga ungdomar med ledsna tankar. Ungdomar på rymmen, på väg bort från smärta.
Om man kunde bära det onda för dem ett tag. Lätta på oron och de jobbiga tankarna.

Idag vaknade jag och kände mig lycklig över min familj. Mitt barn, mitt hem. Kände lycka att se mitt barn.
Mitt kärleksfulla och perfekta barn.
Vi myste och åt en lång frulle. Sen drog vi ut på cykelturne. Lekte, badade, åt lunch, cyklade till glasshuset där vi träffade på bästis och hans. Vi hängde ett bra tag innan vi började cykla hemåt. Älsklingen somnade på sekunder, jag ska strax knyta mig. Lång dag imorgon med ännu ett läkarbesök, suck!

Nattinatt

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards