Alla inlägg den 12 juni 2013

Av myrealworld - 12 juni 2013 14:29

Har tidigare jobbat på många ställen som varit otroligt dysfunktionella på olika sätt. Kanske är det så med jobb, många människor som ska tvingas dra jämt och det uppstår då lätt konflikter?!

Där jag jobbar idag finns det få ord som beskriver situationen och verksamheten.
Jag ska ge det ett försök:
Otydligt
Oprofessionellt
Osäkert
Otryggt
Oseriöst

Detta gör ngn som mig helt matt, helt uppgiven och mest bara avig.
Jag är ingen som gör jobbet halvdant utan jag vill göra mitt bästa oavsett förutsättningar men det tycks bakbinda mig. Jag tänker sätta en menat ögonbindel på mig själv samt mental silvertejp över munnen fram till sista oktober! Hepp nu kör vi!

Må socialt arbete tas på allvar en vacker dag!!!! För jag är stolt över min titel men trött på att jobba med en massa outbildade lallare som varken vet ut eller in och tror att varje andetag de tar är socialt arbete!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards