Alla inlägg under februari 2013

Av myrealworld - 4 februari 2013 22:38

Trött i mössan.
Seg i pallet.

Körde en tiotimmars arbetsdag. Stress från 08 till strax efter 18.
Bästa på hela dagen var att få hem mina fiiiiina och älskade killar.
Älskade lilla barn som växer massor på bara en helg.

Imorgon ska jag komma igång med träningen. Efter jobb och fika hos grannen S K A jag komma iväg.
Så e de ba!

Nu tackar jag för ikväll och lägger mig.
Gonattis

Av myrealworld - 4 februari 2013 07:51

Igår kom jag tillbaka från Göteborg.
Jag var så brutalt trött, sov hela tågresan, somnade i tre timmar i soffan samt gick och la mig vid 21. Tur mina älsklingar inte var hemma.

Helgen var så mysig. Fredag kväll åt jag och L middag på tranquilo. Blev en tidig kväll som avslutades med lite godis i lobbyn.
Lördagen började med mumsig hotellfrulle och sen ut på lite shopping.
Mötte upp P för en kaffe och uppdaterades på status där. Mycket trevligt.

Sen åkte vi ääääääntligen och träffade lillskrutten ?? och hennes mamma.
Där myste vi all day long.
Sent på kvällen tog vi oss tillbaka in till stan. Härlig dag som fick avslutas med P och hans vänner innan jag kröp till kojs.

Jag är så glad att jag kom iväg och fick den här tiden!
Lever på energin nu när veckan rivstartas här.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards