Alla inlägg under februari 2013

Av myrealworld - 21 februari 2013 22:25

Nästan helg hörni!
Jag är redo för helg och ledighet.
Stora hjärtat åker till götet imorgon och kvar blir jag och pyret.
Imorgon tar vi det lugnt och köper gott, äter precis det vi vill som liten sa.
På lördag får vi köra ngn utflykt, Skansen eller ngn park. Vi får se :)
På söndag ska liten på dans och då passar jag på att träna samtidigt.

Jag tänker medvetet inte tjata om min trötthet så ni får vila från det ett tag. Skönt va. Läget till trots tog jag mig till gymmet idag och sprang 30 min intervaller. Strong as hell

Av myrealworld - 20 februari 2013 17:16

Fullt ös på jobbet idag. Runt i kommunen och hälsa på på alla resursskolor. Bjöds på frukost och lunch och gött umgänge med härligt spralliga ungdomar.

Gick hem tidigare från jobbet, direkt hem och la mig. Så skönt!
Eller innan jag la mig mumsade jag chips i sängen (WTF?!?!).
Så kan livet vara ibland, idag var behovet av salta chips stort ;)

Ikväll ska jag se fortsättningen av cloud Atlas, spejsad film.

Av myrealworld - 20 februari 2013 17:16

Fullt ös på jobbet idag. Runt i kommunen och hälsa på på alla resursskolor. Bjöds på frukost och lunch och gött umgänge med härligt spralliga ungdomar.

Gick hem tidigare från jobbet, direkt hem och la mig. Så skönt!
Eller innan jag la mig mumsade jag chips i sängen (WTF?!?!).
Så kan livet vara ibland, idag var behovet av salta chips stort ;)

Ikväll ska jag se fortsättningen av cloud Atlas, spejsad film.

Av myrealworld - 19 februari 2013 20:37

Det gör jag inte just nu. Jag får inte ihop ekvationen.
Min tid vs min ambition vs mina behov.
Jag vet att jag vill vara mer med och höra av mig och ses osv men orken tryter. Jag hoppas att den ska hitta hem igen för jag behöver den och en hel kropp.

Nu ska jag lägga mig. Som vanligt

Av myrealworld - 18 februari 2013 17:09

Nu är det igång, ryggvärken.
Och det enda botemedlet är rörelse. Även om jag är zoombie-trött måste jag ta mig dit.
Även om min ork och motivation tryter måste det göras.
Hellre pisk än denna smärta...

Dagen har gått bra. Jobbat på och varit rätt effektiv.
Skulle ha träffat bästis men pga ovanstående får det vänta.
I helgen ska jag och pyret köra solo då bästa pappan åker på killhelg.
Mysigt mysigt!

Av myrealworld - 17 februari 2013 20:24

Hey ho!

Nu är min jobbhelg över och jisses om jag är glad för det! Fantastiskt att slippa skiten i x antal veckor.
Det är glädjen denna söndag som för övrigt varit seg och dimmig.
Vaknade sent och vid tolv var det dags för pyret att gå på första danslektionen. Gulligt värre ??

Sen tränade jag för att få bort spänningar och smärta i axeln, det funkade!!
Ätit och tagit en nap. Nu är när lillskrutten sover är det dags för film!

Må gött!

Av myrealworld - 14 februari 2013 20:32

Igår fyllde mitt bar år och idag fortsätter vi hylla kärleken i alla dess former.
Alla relationer som stärker oss, lyfter oss, hjälper oss att stanna upp eller gasa på, ger oss lycka och trygghet ska vi komma ihåg alla årets dagar men visst är det fint att se var och varannan springa runt men en bukett blommor och en finurlig look. Målmedvetna genom slasket mot den som gör deras liv värdefullt.
Fint och behagligt med en dag som denna.

Själv har jag blivit galet bortskämd.
Fick en peak performance jacka och en klocka (Michael kors...goshhh).
Så mina fjumpiga tulpaner bleknade vid sidan om de presenterna.
Alla som känner mig vet att jag älskar presenter. Jag fullkomligt älskar att ngn tänker på mig.
I detta fall min älskade sambo och soulmate.

Av myrealworld - 13 februari 2013 21:23

Den här tiden för exakt fyra år sen låg ett knytte på min bröstkorg och jag insåg inte då att även jag föddes på nytt den dagen.
Känslan var fängslande men ändå bekant. Jag var i en dimma av många tankar medans knyttet lugnt vaggades av mina andetag.
Där och då låg han fysiskt på mig men han kommer förevigt att vara i varje andetag jag tar så länge som livet sträcker sig.

Hur många ggr har jag frågat mig om allt är ett skämt eller en dröm jag ska slitas upp från? Är han verkligen min? Är jag verkligen mamma? JAG???

Svaret är givet, han är min och jag är hans.
Han förändrade mitt liv och allt jag önskar är att alltid kunna följa varje steg han tar. Att se honom i allt han gör, stort som smått, bra som dåligt.

Tack för att du valde oss mitt älskade barn.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards