Alla inlägg den 11 februari 2013

Av myrealworld - 11 februari 2013 21:05

Jobb med stort J idag. Möte och handledning hela dagen men jävligt givande. På mitt jobb får man vara trött, ledsen, orolig och arg. Just nu iaf.

Tog mig hem med ett pyre i handen, han lämnades på jobbet idag efter en heldag med papi (dagis stängt).

Vi kom hem och medan han var konstnär lagade jag mat.
Vilade från träningen idag. Får sen om jag hinner ngt imorgon.

Är i ett skede där jag tänker och resonerar kring en del.
Slutar inte bli förvånad över människor och situationer jag mött. Så ofta som jag velat tro det bästa men alltid anat oråd. Har mött många fina människor genom att utsätta mig själv för prövningar men även mött det motsatta. Tur att livets eviga cykel inte väljer att stanna.

Nog tänkt för idag...nu te och mys.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards