Alla inlägg den 23 januari 2013

Av myrealworld - 23 januari 2013 14:47

Hej Hopp!


Jag tänker alltid massor på hur jag ska motivera och peppa er och mig själv träningsmässigt.

Och där stannar jag med mitt resonemang. Kan man ngnsin motivera ngn till ngt om den personen inte känner en egen vilja? För egen del vet jag att det är omöjligt då jag knappt lyssnar om inte ngt intresserar mig.

Så mitt pepp blir att sluta peppa och be er hitta drivet själva. Det ni vill och det ni mår bra av.


Är det träningen? jobbet? studierna?

Var och när behöver ni då peppas? I stunder då ni inte tror att ni kan eller klarar ert uppdrag?


I mitt fall behövs sällan pepp men jag behöver ofta konstruktiv och positiv feedback när det kommer till min träning.

jag vill gärna lära mig mer och utvecklas i den mån det går.

Men för mig är det inte svårt att ta mig till gymmet, snarare att ta mig därifrån och det kan också vara viktigt att begränsa.


Äta rätt har blivit en del av min livsstil vilket jag uppskattar och tackar ödmjukast för. Tack Jessica Westergård och tack Jag själv som vara beredd att göra den förändringen.

Äta regelbundet och bra har varit min största lärdom. Att äta en torftig sallad är inte att förse kroppen med nyttigheter...


Allt detta och mycket mer klarar ni/vi utifrån era ramar, tillgångar och begränsningar.


There_are_so_many_people_out_there_who_will_tell_you_that_you_can't__large Bild




Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards