Alla inlägg den 10 januari 2013

Av myrealworld - 10 januari 2013 13:07

Idag är jag trötter...

Ni vet så där slut så hela kroppen värker och jag skulle kunna sova bort hela dagen.

Kroppen värker efter ett stenhårt pass i måndags, sedan dess har jag inte kunnat komma iväg till gymmet men idag blir det av.

Ska köra cardio och lite styrka. Sen har jag en hel kväll med mina älsklingar...det var ca förra veckan det hände sist.

Helgen är min så jag jobbar när ni sussar gott men det ska bli kul att hänga med Nackas gullkiddos.


Önskar mig mer energi och kraft just nu. Vet att det beror på min "snåla" kost men så är det och två veckor till ska jag hålla den. Är inte slaviska men känns bra att hålla kosten mer strikt nu när jag inte kunnat träna.

Mår väldigt bra förutom tröttheten men det är inte som bara beror på kosten så jag ska sluta gnälla om det.


Nä nog med ordbajs nu

Må gott och njut av fredagen imorgon


Justin Bieber, var så god



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards