Alla inlägg den 2 januari 2013

Av myrealworld - 2 januari 2013 00:05

Här kommer summeringen

Årets bästa: att jag vågade vara modig

Årets framgång: att jag tog mig tiden att lära känna mig själv och mitt inre. Samt att jag blev fri från sockrets kedjor!

Årets utmaning: min åtta v challange som lärde mig maaaaassor om mig själv.

Årets oro: att jag tvivlade på artiga skulle hitta ett jobb.

Årets schteek: ett år med lön!

Årets kost tips: äta ofta och proteinrikt

Årets träningsframgång: bicepcurl 27 kg, marklyft 52 kg, bänkpress 37 kg.

Årets "jag vet att det är rätt": min önskan att bli sexolog.

Årets snesteg: alla snedsteg!!!!

Årets "gett better": kvalletid med min sambo och smida planer.

Årets "jag är bäst": slutade röka!!!!! Slutade med allt som tar energi, vände negativitet och gnäll till att se potential och lösningar.

Utan de jag älskar hade jag inte klarat mig så här långt.
Mina älskade killar, you are all My reasons.
Mina vänner, ni är få men ack så värdefulla. Ni vet exakt var i mitt hjärta ni finns oavsett tid och rum.
Min familj: mina grundstenar i livet. Kärleken kommer från er.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards