Alla inlägg under oktober 2012

Av myrealworld - 5 oktober 2012 08:47

Idag skiner solen vilket gör att lusten för en pre-breakfast tur känns awesome!!! Behöver all energi man kan få från solen...
Idag är det fredag och jag är så nöjd med veckan som varit.
Nu håller jag tummarna för svar.
Helgen blir nog lugn :) mys med mina älskade. Hänga extra med lillsyrran som fyller år nästa vecka.
Önskar er en trevligt fredag

Av myrealworld - 3 oktober 2012 22:10

Idag körde jag armar och lite mage.
Jag älskar armar. Vältränade och definierade armar.
Därmed alla spännis bilder :)

Av myrealworld - 3 oktober 2012 10:53

10:45 andra koppen kaffe efter en skön promenad i höstsolen.
Till det mumsar jag på en clementin... Härligt att de har kommit denna goda frukt.
Är helt slut i kroppen efter an massa hård träning.
50kg marklyft
100 kg benpress
20-25 kg bicepcurl med stång
50 kg bänkpress

Ja ni förstår då att min kropp är trött när man lirar med sånna tunga vikter.
Men kul är det! Har tre veckor kvar att bygga och bli stor :)

Utöver träning väntar ngt spännande idag. Håll tummarna ni som vill :)
Sen blir det mys mys mys...
Skönt med en hemmakväll i soffan med massa tända ljus.

Hoppas ni njuter av solen och alla d-vitaminer den ger.

Av myrealworld - 2 oktober 2012 09:44

Tisdag morgon och två möten inbokat med en kvart emellan. Jihooo
Sen blir det plugg all night. Ska bli så kul.
Är nöjd även idag. Mkt nöjd :)

Av myrealworld - 1 oktober 2012 08:51

Får inte ofta lust att shoppa jeans då jag äger sååååå många och dessutom tycker jag att det är en tråkig sak att lägga pengar på MEN igår hände det.
Hängde med gullsyrran på hennes butik Cubus i Nacka.
Där hittade jag ett par svarta jeans som var to die for!!!!!
Älskar svarta jeans, så classic och lättburna.
Har dock utvecklat fobi mot alla dessa Vila jeans/leggings med dragkedja över hela rumpan.
Fyyyyyy f-n!!!! Finns det ngt fulare? Man får en låååååång och platt rumpa. Urk!
Men i dessa byxor från Cubus (med hög midja: big like) är det ngt annat.
Milla heter modellen.

Av myrealworld - 1 oktober 2012 08:40

Finns det ngt bättre än att smörja in ansiktet och kroppen på morgonen...
Nu är det den värsta tiden för min stackars hy.
Jag får lätt finnar då det blir torrt och kallt.
Har även fått inhandla en ögonkräm som bara efter några dagar visat sig vara the shit.
Den motverkar ringar och påsar under ögonen...jihaaa
Saknar redan solen och allt gott den gör men fram till den tittar fram igen får man moista huden med dyra och gosiga krämer.

Av myrealworld - 1 oktober 2012 00:16

Genialiskt namn på en hårsalong btw! Imorgon ska det ske.
Jag och mitt Burr ska ta oss till frisselissan. Ogillar det men jag behöver det.
Full rulle hela veckan men bara kul!!! Så underbart kul.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards