Alla inlägg under oktober 2012

Av myrealworld - 10 oktober 2012 18:36

Har kommit på att jag älskar människor som inspireras så av andra att de vill bli de. De tar deras fraser, uttryck, deras hobby och efterliknar deras livsstil. De glömmer bort vem de själva är alternativt har de inte så stark självkänsla. Klart att detta är ngt av ett psykdrag men jag kan inte låta bli att bli smickrad.
Men allt har väl sin plats och sin tid oavsett hur mkt man nu vill vara som ngn annan?
Det som är sorgligt är hur tydligt detta kopierande syns... Det är inte klädsamt...men jag ler och Tycker det är gulligt.

Av myrealworld - 10 oktober 2012 16:22

Då var det så gott som klart!
Nöjd som 17!!! Allt har gått i lås på bästa sätt.
Nu ska jag bara njuta sista tiden. Ta det lugnt och bara va.
Började dagen med halsont och en liten som vägrade sova.
Men hartagit det lugnt hemma hela dagen så jag är nöjd ändå...
Imorgon är det torsdag och fullspäckat schema...

Av myrealworld - 9 oktober 2012 14:18

Grattis till min underbara lillasyster!
Idag är hennes dag.
Älskar dig och den du är.

Av myrealworld - 9 oktober 2012 08:28

God morgon folket,
Jag vaknade 5 och kunde inte somna om av all spänning.
När jag väl slumrade till började de små armarna att veva.
Nu är vi alla uppe och vi har druckit vårt kaffe. Pyret blir hemma idag då han varit lite krasslig.
Jag ska dock iväg och snuffa bebis...mysigt!!!!
Ja, det börjar längtas... Inget jag ropar högt om men jag ser det.
Nu väntar ett viktigt samtal...om det går vägen kanske vi drar på en sista-minuten yeaaaaj!

Av myrealworld - 8 oktober 2012 18:11

Erbjudande nr ett har tickat in och jag fnular och glädjs i omgångar. Magkänslan säger: RÄTT.
Jag känner mig glad! Jag hoppar...
Visst ska man lyssna på sin mage, där allt sitter. När det gäller allt.
Finns ingen empirisk forskning bakom detta förnuft men ack så rätt det är.
Alltid rätt! Även då det smärtar så är det rätt...
Jag vågar!

Av myrealworld - 8 oktober 2012 08:13

Gääääääsp och god morgon!
Borde vara tröttare än jag faktiskt är men är det ngt att lipa över!?
Tänkte ta mig till gymmet alt ut och jogga efter att ha lämnat pyret. Lär öka på mina flåspass lite. Mådde som en kung efter gårdagens kettlebellpass. Även om jag ville spy, svimma och skita ner mig samtidigt medan jag höll på.
Imorgon fyller min vackra syster år! Idag ska jag ut och hitta ngt att skämma bort henne med.
Ha nu en skön måndag allesammans

Av myrealworld - 7 oktober 2012 00:12

Kärleken ute.
Lillhjärtat var trött och typ bad om mys och sagostund.
Tvn vill jag inte ens sätta på.
Plugga orkar jag inte.
Så jag lägger mig.
Gonatt alla tröttisar

Av myrealworld - 6 oktober 2012 10:21

Vaknade till av att min stora älskling undrar om jag vill ha nybakat bröd till frukost... Vilken underbaring!
Vi har ätit mumsig frukost och nu ska vi klä oss och gå till Sickla och gå på bio. Kom ketchup så går vi heter filmen.
Känner mig så glad och nöjd idag! Vi S K A njuta massor av solen idag och det är ett måste!!!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards