Alla inlägg under september 2012

Av myrealworld - 12 september 2012 14:05

Nu är kursen igång och gissa om denna tjej var glad?!
Härligt att återigen beblanda sig med yrkesaktiva människor.
Människor med kunskap och visioner.
Fyra timmar blåste förbi och jag var som förtrollad av hur rätt det kändes.

Vaknade idag av att lillpyret vårt hade kissade ner vår säng...Pjuh.
Hejhopp...tvätta/duscha pysen/äta frulle och KAFFE KAFFE.
Men sen flöt det på. Pyret fick cykla till föris medan jag småjoggade och efter lämningen blev det 40 min promis!
Sen har jag sökt jobb och myst omkring.
Snart dags för some serious Work out! Ska köra fyra veckors schema nu och är peppad som få.
Idag blir det tungt för benen och magen.

Är fortsatt glad... Och mosigt lycklig.
Det går bra nu!
Hoppas det gör det för er med

Av myrealworld - 11 september 2012 23:04

I 30års present har jag fått en resa till New york av min älskade kille.

Vi åker nästa vecka och blir borta i fem dagar.

Jag tänker mig strosa och njuta, shoppa och kolla in tursitfällorna, ha lite vuxentid tillsammans, skapa minnen och ja nämnde jag shoppa????


Jag känner mig så glad och förväntansfull.

Tänk att jag får återse vackra Äpplet igen.

Vi kommer lämna pyret hos farmor och farfar. Jobbigt men det kommer gå bra.

Ska fylla hans garderob med converse och snygga kläder. yeaj.


ÄR jag glad eller vad?

det går bra för lilla mig nu...


284430_359026784182185_1391961423_n_large bild

Av myrealworld - 11 september 2012 10:01

Min kropp är min absoluta tillgång.
Det jag "matar" den med kommer den nära mig med.
Stress, oro, negativitet och galenskap är ngt som bryter ner mig som vilket gift som helst.
Fort går det också.
För att hålla mig star måste jag dagligen "mata" mig själv med lugn i form av träning, positiva tankar, kärlek och självrespekt.
För det dåliga har en tendens att alltid ha ett jämt flöde in i ens liv.
Så glöm inte det, mata er själva med det ni behöver för att väga upp vågskålen.
Och låt nu inte lycka och optimism sticka er i ögat och göra er bittra, smittas av det istället.

Min morgon började underbart bra med kärlek och mys.
Efter dagislämning tog jag en lång promis och nu sitter jag här med min frukost framför mig och är redo för dagen!

Keep your head up and your feet Grounded

Av myrealworld - 10 september 2012 19:49

I mitt huvud är jag bäst.
Och så grymt glad för kursstarten imorgon. Så G L A D.
Pyret har lagt sig och jag bläddrar i boken min.
Mår så bra.
Funderar även på att börja dansa, vi får se. Får veta mer imorgon :)
Glad chey, lycklig och nöjd.
Jiiiiiiiiih

Av myrealworld - 10 september 2012 11:41

Efter en veckas förkylning som fortfarande härjar fritt i kroppen började jag promenera igår. En kortis och idag körde jag ännu en.
Morgonkaffe och en promis på det som slutade inne på gymmet med lätta övningar för att väcka kroppen. Körde även en del core.
Nu har jag ätit drulle och ska snart "get to work" vilket innebär att sitta framför datorn och skicka in massa ansökningar.

Jihoooo!

Av myrealworld - 9 september 2012 10:28

Vilken helg.
Den liksom bara svischade förbi.
Fick en vacker persisk matta av min Mami och papi i 30 årspresent.
Jag är kär i den. Så vacker och värdefull.
Igår myste vi omkring i Nacka Forum på dagen sedan stassade vi om för en mysig middag som blev en mardröm. Stället var väldigt omysigt, folket kommunicerade genom att skrika och servicen var under all kritik. Vi ångrade oss i dörren men svensk och artig som man är stannade vi kvar och åt (läs: slängde i oss ) maten, var helt förvånade över ljudnivån, blev irriterade och väl ute fick alla ont i magen. Jihoooo
Så gå aldrig till zartosht.
Är fortfarande sjuk och har ont i halsen.
Längtar dock till veckan.
Skolstart på tisdag.
Mysa och söka jobb.
Träffa gott folk.
Ja ni vet, livet!

Av myrealworld - 7 september 2012 09:19

Pyret lyssna mkt på luffarvisan och det är rätt bra text faktiskt.
Nu vet hur det kan vara ibland när man måste ge sig "ut" och vandra och vandra. Och sen blir man trött och undrar vad man håller på med. Fantastiskt! Jag är nog en luffare i själen!!!
Älskar när det klara återuppstår.
I allt.
I vardagen så som i relationer/visioner och mkt annat.
Jag vill aldrig sluta utvecklas.
Vill aldrig nöja mig med "okej".
Utan vill alltid ha ett öppet sinne och lära mig saker om mig själv främst.
Härliga morgon och härlig fredag.
Idag får jag vara med mina föräldrar, mitt älskade syskon, min stora och lilla prins.
Kan livet möjligen vara bättre?

Av myrealworld - 6 september 2012 20:34

Min älskade lilla nyponros.
Min skatt
Hatar att se dig vara sjuk och må dåligt.
Hatar att se dig gråta.
Älskar dig så mycket.
Beundrar din styrka och ditt mod.
Vet hur mkt du måste kämpa varje dag för att orka.
Ser när du blöder och blir sämre och mitt hjärta går sönder.
Jag vet att jag ställer krav.
Att jag blir besviken men jag älskar dig alltid. Varje sekund.
Mer än ngnsin.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards