Alla inlägg den 23 september 2012

Av myrealworld - 23 september 2012 01:37

fjärde dagen i the big Apple och jag mår fortfarande super.
Saknar den största biten av livet hela tiden men vi har det bra och jag njuter av älsklingens sällskap.
Dagarna susar förbi och allt vi gör är att vandra längs New Yorks gator.
Vi har hunnit avverka;
Downtown (Broadway, 5th Ave, Soho, Chinatown, Little Italy, Union Sq osv.) shopping!!!!
Cykeltur i Central Park med tillhörande gapskratt åt en tävlingsinriktad tjej (jag)
Ground Zero (där twin towers stod)
Hamnen där man ser frihetsgudinnan
Brooklyn Bridge

Vi har ätit gott och fikat på det godaste (vad vi vet) Cupcake fiket.
Jag har tuggat i mig mängder av Twizzlers och en liten påse M&M's peanutbutter.
Vi har shoppat....Y E A H....

Vi bor väldigt centralt och väldigt fräscht.
Ja vad ska jag säga... En av de bästa presenterna någonsin.
Jag känner mig som den prinsessa jag är.

Nu dags för mat.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards