Alla inlägg under augusti 2012

Av myrealworld - 12 augusti 2012 17:25

Sverige spelar i handbollfinalen och jag tror på silver.
Jag kom hem på tok för hungrig och fick ner diverse saker innan jag kunde sätta stopp.
Snart Får det bli en promenad tror jag.
Jag och Pyret parkhoppade lite idag på kära lilla söder. Mysigt med en heldag.

Av myrealworld - 11 augusti 2012 10:23

Inget går som det ska just nu. Jag orkar inte ens bry mig.
Jag vet var jag kan hamna och den här gången räds jag inte det faktum så ev står framför mig.
Det kan inte bli mer än vad det varit, en behaglig erfarenhet att ha.
Svårt att navigera mig själv och svårt att begripa det inre.
Jag satsar på att ta en dag i taget.

Stay Close and true because tjats about all i can manage

Av myrealworld - 9 augusti 2012 14:42

Jag fyller snart 30 och jag är slut som artist! Bara så ni vet
Nätterna är hemska och jag vaknar som ett vrak. Korta morgon promenader blir det och lite obrutal träning. Ska tvätta och sen köra ett intervall pass på gymmet.
Borde även baka lite idag, bröd och müsli kanske?!

vad ska jag mer säga en dag som denna? Hoppas ni mår fläskigt bra!!

Av myrealworld - 8 augusti 2012 20:04

Jag är helt slut, jag har ett enormt behov av sömn och känner mig totalt utsugen på all energi.
Denna resa har gjort slut på det sista av mig. För mkt och för intensivt på alla sätt.
Nu är det återhämtning som gäller. Knappt ork till träning så ni kan tänka er hur pass det är.
Tur att jag har världens godaste lilla familj som ser efter mig och låter mig vila.
Ska snart kolla lite SYTYCD och mysa medan hjärtat hänger i garaget :)

Kos er samman nu

Av myrealworld - 6 augusti 2012 12:40

Hemma igen efter fem dagar i värmen.

För det mina vänner kan ni fatta att det var. VAAAARMT och kvalmigt och svettigt.

Alicante var en vacker och mysig stad som jag gärna hade tillbringat mer tid i.

Torrevieja var nice och där kunde man ju utnyttja solen på ett helt annat sätt.

Jag är fasligt trött och behöver ungefär en veckas vila efter det här pådraget så idag struntar jag i träningen.

Ska mysa med mina älskade guys så mycket det går för jag har saknat dem enormt.


hoppas även på att solen vill fortsätta skina här liiiite till.

Nu dags för lunch och sömn


Av myrealworld - 1 augusti 2012 01:58

Eller njaaa så gott som.
Kl är mkt och jag borde sova men kan inte... Hatar att sova utan tias, han fattas mig i allt jag gör. Speciellt efter två dagar av konstant pussande och kramande och smekande.

Känns kul att åka, även om jag redan nu saknar mina älsklingar.
Det ska bli skönt med sol och att få hänga med finaste vännerna.
Dricka gott och äta mumsig tapas.

Men innan det ska jag hinna köra ett pass på gymmet :)

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards