Alla inlägg under augusti 2012

Av myrealworld - 19 augusti 2012 21:33

Alltså, dra åt helvete va bakis jag har varit idag. Det där som var en bra ide igår var konsekvensfyllt idag. Jaaah.....
Kul var det och Hotellet är verkligen att rekommendera. Mysigt och väldigt trevligt.
Drickat flödade fritt, bokstavligt talat.

Idag har jag haft spritkoma och inte kunnat tänka en intelligent tanke, haha
Blivit mkt vila och mys. Lagade mat åt mina godisbitar och sen somnade visst jag och Pyret till ihop när det nattades.

Imorgon tar vi nya tag, jihoo

Av myrealworld - 18 augusti 2012 10:27

Här sitter jag och dricker mitt kaffe och laddar för ett pass på gymmet.
Så grått ute att man blir ledsen ju. Vant mig vid den strålande solen.
Gårdagen blev hur bra som helst.
Åkte hoj, körde ett underbart pass, var ute och åt med älsklingar och sen bubblades det massor.
Och vet ni, inte en gång gnälldes det på livet.
Sånt gillas av mig.

Av myrealworld - 17 augusti 2012 15:22

Har haft en så grym träning och kost vecka. Kroppen är stark, psyket starkare och magen är nöjd.
Detta är ett sant nöje för mig.
Trots PMS har jag gått ner i vikt.... Woop wooop
Men nu är det helg och jag ska vila så gott det går, min kropp behöver det och det ska den få.
Ikväll blir det middag ute med mina godingar, sen kommer grannar och vänner hit på lite kräftor och bubbel.
Imorgon ska vi ut och dansa lite, efter allt skit så är mina förväntningar på en kul kväll icke existerande utan jag väntar mig snarare;
Jag är trött, jag är fattig, jag mår dåligt, jag orkar inte, jag kan inte, jag ska hem till dikten och datten.
Ja en helt vanlig kväll med andra ord...
Sen är det vilodag och godis i skålen med fina familjen.

Oooooch på måndag kör träningen igång igen johoooo

Av myrealworld - 16 augusti 2012 11:34

Ni vet väl hur dåliga vi är på att bekräfta de som när oss.

De som ger oss energi, trygghet, villkorslös bekräftelse, de som lyssnar, de som ställer upp, de som får oss att skratta.

Jag ni förstår.

Jag pratar om våra partners, våra vänner, våra föräldrar, våra barn, våra syskon osv.

Det finns perioder då allt flyter på som det ska, inga konstigheter eller nödvändigheter. Sedan kommer de perioderna man tragglar, rycker och drar, puttas och tjivas, tror sig veta bättre och kunna mer.

Ja ni vet de perioderna då man inte känner sig som en stjärna alla gånger men man är snabb med att projicera det på första bästa. I de stunderna är vi dåliga på att stå kvar, vilket är förståeligt men ändå inte.


Borde man inte älska sina kära i nöden och när deras lust tryter???

Vad vet jag...?



   

Av myrealworld - 15 augusti 2012 20:34

Va hände liksom? Precis när man tror att det är över så kommer värmen tillbaka.
Det tackar vi för, TACK!!!

Blev en städar dag med hård träning och promenad på kvällen med lillfisen och kär vän.
Pappan är hårt fokuserad på det som ska hända imorgon så honom har vi inte sett röken av men vi håller tummar och tår.

Nu ska jag kolla SYTYCD, jajjemän!!!

Av myrealworld - 15 augusti 2012 09:05

Idag vaknade jag med en värkande kropp, träningsvärkande kropp. Halleluja!!!!
Kände mig även lite småsjuk men fan heller, nu jävlar ska det tränas.
Igår fick jag äntligen träffa lillmilisen och hennes fantastiska mamma. Vi fikade, lekte i den varma solen och mellan barnens utrop försökte vi hinna uppdatera varandra på nödvändigheter. Vi åt sedan en sen middag och därefter var det läggdags.
Älskar spontana dagar utan måsten och stress. Mkt närande för kropp och själ.
Tack älskade vän!!!

Nu ska jag snart ut på morgonrundan, sedan ladda på tvättmaskinerna, äta frulle, mysa med min kille och sedan träna.
Heja heja heja....

Av myrealworld - 14 augusti 2012 12:20

Tänk om det fanns sprutor man kunde injucera med sömn, tålamod, kärlek, förståelse, insikt osv.
Jag hade då varit deras största kund.
Tänk vilken lycka, aldriga hade man väl önskat sig ngt mer.
Vilken natt jag har haft, Pyret var vaken mellan 2-3 av antagligen mardrömmar. Han bökade och stökade och varje gång han somnade och jag gick tillbaka för att lägga mig kom han upp... Efter fyra rundor så fick han somna med oss.
Han var pigg som en lärka och jag NOT SO MUCHO.

Nu blir det träning för det behöver både kroppen och själen min.

Av myrealworld - 13 augusti 2012 10:21

Måndag morgon och ingen sömn, här har det bökats och pratats och tjafsats och muttrats sen ottan.
Barnet håller fortfarande på med ngn avvänjning av nappjäveln och hela hans kropp kliar känslomässigt.
Jag lämnade på fs och gick på en promis, en timme viola!
Nu har jag ätit frullen min och väntar på att tids nog ta mig till gymmet. Idag ska jag söka mera jobb och vila, kan bara tänka på sömn just nu. Friskt? Nä....

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards