Alla inlägg under augusti 2012

Av myrealworld - 25 augusti 2012 09:50

God morgon Sthlm

Solen skiner, jaaaaaaaa underbart!
Mami är här och jag mår bäst. Hon är vacker, bäst och har ett hjärta av guld.
Jag är lycklig.
Idag är det sjöstadsdagen och det ska då vara loppis, trollkarl och clown.
Jag ska även till Cash Bah och inhandla en vinterjacka.
Dagen är lång men inte tillräcklig.
Nu kör vi.

Av myrealworld - 24 augusti 2012 09:05

så fast i den låten just nu, Sail! Love it
Druckit mitt kaffe och nu dags att traska till gymmet. En timmes konditionträning.
Magen mår ännu lite bättre så detta kommer bli fantastisk bra.
Kom även idag på att det inte är många dagar kvar till mitt friår går ut.... Hjälp!!! Söka jobb, få jobb, JA TACK!!!!!

Av myrealworld - 23 augusti 2012 22:51

Lång dag, tjurig dag.
Sovit massor och lagom till Pyret hämtades vände humöret.
Älskade unge!
Stackars tian som måste stå ut dagar som denna.
Han ska överraska mig med ngt här i september. Jag vet vad det är men vågar inte säga ngt ännu.
Så ngt bra gör jag förhoppningsvis.
Hade ju tänkt shoppa imorgon men nu känns det lite dumt inför vad som komma skall.
Spar mig lite tror jag bestämt :)

Go natt mina vänner

Av myrealworld - 23 augusti 2012 09:28

För att det snart är fredaaaa
Och Mami kommer.
Längtar efter henne, mkt mkt.
Nu måste jag gnugga tröttheten ur ögonen och börja med dagens träning.
Magen mår bättre vilket är såååå skönt.

Treaten idag blir ev lite shopping. Ja man får väl köpa presenter till sig själv när man kan?
Sen städa och städa och städa!!!

Av myrealworld - 22 augusti 2012 17:56

Nu är det så att jag igår fick underbara besked och jag kan inte sluta le.
Trodde inte jag skulle känna så men nu när det väl är här så känns bara lyckan.

Imorse gick jag min runda och som sällskap fick jag med mig fina vännen (på luren dock men det gick alldeles utmärkt).
Kom hem lagom till att killarna skulle upp och frullen intas. Sen var det tvätt och vila magen.
Därefter blev det gymmet, kunde inte ta i så hemskt men det blev iallafall 30 min hård intervallträning.
nöjd som få!!
Nu när pyret hämtats och familjen har fikat i Sickla sitter vi och väntar på middag. Nomnomnom....

Ha nu en skön och mysig augustikväll

Av myrealworld - 22 augusti 2012 06:18

Idag blev det en tidig morgon för Mig.
Japp, 05:15 kom Pyret in och hade kissat på sig så efter att ha duschat av och fixat somnade han om men inte jag.
Vid kvart i sex gav jag upp och satte mig i soffan.
Nu sitter jag och funderar på att gå en promenad... Skönt att få det gjort.

Surfade även omkring på bloggar och såg bild på dessa sjukt snygga jeans som jag vill ha....
Please jeans (Italienskt märke)
Pjuh.... Så så snygga

Av myrealworld - 21 augusti 2012 12:59

Bra morgon.
Mkt sömn, bättre mage och bra prat.
Hämtat energi så nu vill jag sätta igång.
Men först ska jag bara... Haha...

Satte ihop ett träningschema igår för Goa grannen här och jag tycker det ska bli kul att se vad hon tycker.
Detta borde vara min hobby, träningscoach :)
Cuz I lööööööv it.

Åh va jag längtar till helgen nu!!!!
Mami kommer <3
Sjöstadsdagen på lördag med loppis :)
Myyyys

Imorse när Pyret var arg på sin mamma säger han:
"nu får du inte vara med din mamma alls på din födelsedag..." hahahah

Av myrealworld - 20 augusti 2012 14:04

God eftermiddag :)

Idag blev det en lugn dag då min mage inte mår så bra. Magkatarren hälsade på vilket är skit meningen att gnälla på då det va minst ett sex månader sen jag hade det.
Bara till att vara snäll och äta bra och det fixar jag.

Lillpyret blev hemma idag då dagis var stängt. Så vi drog till Rosendals trädgård och kollade på vackra blommor och grönsaker. Älskar det faktum att mitt barn uppskattar vackra ting. Han njuter av allt vackert.
Han har även lärt sig läsa :) den ungen...
Om ni tror jag är stolt och mallig så ska jag bara berätta att jag är det.

Hoppas ni njuter av solen.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards