Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av myrealworld - 28 augusti 2012 13:40

Sitter och mumsar på kaffe och mörk choklad.
Min favorit: Lindth exellence, mild 70%.

Promis prommat, tvättat, handlat och ätit lunch. Nu väntar jag på att få entra gymmet.
Idag blir det intervaller 60 min.
Yeaj!!!!

Fick massa smink av syrran igår :)
Har ju smink i överflöd sen hon blev kosmetikansvarig men va kul det är med mer ändå.
Hon är mitt hjärta den där unga damen.
Ikväll blir det fika med Mary-Mae. Mys!


Av myrealworld - 28 augusti 2012 08:38

Dagen med stort D är nu över och jag känner mig fortfarande lycklig, fantastisk, stark och stolt.
Blev bortskämd hela dagen av mina fina killar.
På morgonen väcktes jag och fick ett vackert halsband.
Sen var det träning som gällde.
Därefter åkte jag och tias till Uliksdals slott för veggie lunch.
Väl hemma sökte jag lite jobb och skrotade innan Pyret kom hem med tårta och annat mums.
Hade önskat mig en god köttbit och gissa om middagen var mumsig.
Tårtan på det och sist men inte minst skumpa och nostalgitrippar.
Ja ni hör. Lycklig är ordet.
Blev även uppvaktad på telefonen hela dagen av älskade människor och gissa om jag är tacksam!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards