Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av myrealworld - 27 augusti 2012 10:49

Inte en dag för tidigt.
Ngt av det osexigaste jag vet är åldersnoja.
Det liksom tar värdigheten och skönheten ur en människa.
Alla krisar och alla kriser har sin ålder men tryggheten, styrkan, kärleken har också sin tid.
Jag är lycklig över mina trettio år.
Jag känner mig trygg över mkt och annat har jag fortfarande att jobba med (som tur är).
Idag tänker jag bara mysa och glädjas åt allt jag har och allt jag åstadkommit under mina trettio år.
30 år (!!!!!) stoltare tjej får ni leta efter!!!

Av myrealworld - 27 augusti 2012 10:42

Slutade röka i fredags. Japp, det är över och jag mår så bra.
Det har liksom gått väldigt lätt. Kan ju vara för att jag under hela våren har trappat ner till nästan inga om dagen.
Visst kommer suget men jag har haft grymt stöd.
Det sorgligaste är nog att jag gillar konceptet. Inte smaken, inte känslan men grejen. Tycker det kan vara hett. Men det andra han nog tagit över för att inte tala om andedräkten.
Bittanblä!!!!

Min prövning blir när jag dricker nästa gång. Fuck it, finns inga prövningar för ngt så grundat.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards