Alla inlägg under juli 2012

Av myrealworld - 17 juli 2012 10:01

Igår tog vi oss till ett blåsigt Norrköping där vi mötte upp svärisarna. Mysig stad må jag säga...faktiskt!
Sen lämnade vi över en förväntansfull liten kid som äntligen skulle få åka till farmor och farfar...
Vi begav oss hemåt, jag gick till gymmet och sen blidde det sushi med stora kärleken.
Nu är kl 10 och jag har precis vaknat...

Av myrealworld - 15 juli 2012 22:27

Idag har varit en sån dag. Inre lugn, trygga andetag och fullständigt närvarande. Inget kunde komma åt mig, inte ens molnen och regnet. Jag älskar dagar som dessa när man ser livet för vad det är. Jag träffade min vän Anna på en fika/lunch, fastställde att det gått 8-9 månader sen vi sågs sist och skrattade gott åt det. Ni vet sånna vänner där krav och förväntningar slopas och när man möts är allt som vanligt. Sen strosades det i butiker och fikades med bästa killarna i universum och lagades mat och nu är jag trött. Som få. Ska lägga mig för imorgon ska det promeneras!!!!

Av myrealworld - 15 juli 2012 00:22

Om jag kunde trolla skulle jag nu svinga runt mitt trollspö, kasta omkring en massa magiskt glitter och trolla bort alla dumma baciller. Puts väck! Men så rullar ju inte jag... Tyvärr. Denna hosta har invaderat min jäkla kropp och sänkt mig från allt jag älskar. Orken är som bortblåst och motivationen tycks aldrig funnits. Trots sol och parkhäng med mina älskade killar har jag gnällt och kivats. Kan vara nedtrappningen av min medicin även men jag orkar inte tänka på det. På måndag ska jag vara tillbaka. En ny deffperiod börjar då. Har ägnat kvällen åt So you think you can dance och godis. Nöjd och glad ska jag trilla ner i bingen och mysa. Hoppas ni alla mår bra

Av myrealworld - 13 juli 2012 10:20

Igår tog vi oss till Grönan efter många om och men.

Jag var inte den piggaste tjejen på Djurgården men det gick.

Neo var inte till sig men tyckte det var spännande med alla "tåg" som åkte på banorna. Han ville inte åka ngt utan bara titta. De gjorde vi, åt matsäck, vann en chokladbox och åt massor av glass.

Nöjda och glada tog vi oss hemåt efter 2-3 timmar.

Höjdpunkten var såklart att få åka tvären, tuben och spårvagnen. hahah... billigt att roa pyret.


Behöver jag berätta att jag var helt slut....



Av myrealworld - 13 juli 2012 10:10

I onsdags var det äntligen dags för att få höra Syster sol.

Det var första gången jag såg henne men hon levererade och jag gick på moln.

Hon överraskade med att köra Bland dom och tog upp Leia tittitång  och Cleo på scen.
Det var väl där jag tappade rösten lite halvt.

Sen körde även hon och med General knas vilket var så grymt.



Vid min sida hade jag ngra av de bästa kvinnorna; Lisa, syrran och Mary.

Mysig kväll i kvällssolen och som sagt gick jag hem på moln. Gladare än gladast.



Av myrealworld - 11 juli 2012 13:54

Idag är det syster sol på schemat och dagen till ära bestämmer jag mig för att vara sjuk. Knasig i halsen och kroppen tömd på kraft. Men skam den som ger sig. Snart ska jag stassa om och mejka bort baciller och sen ladda. Som jag har längtat, sen att jag lär vara död imorgon med en obefintlig röst är en helt annan femma. Annars är det mys att vara i stan, älskar mitt Sthlm... Så mkt.

Av myrealworld - 8 juli 2012 01:21

Imorgon bär det av hemåt. Till storstaden, huvudstaden, mitt hjärtas plats. Hur jag än vänder och vrider på det så är det dit mitt hjärta vill. Mitt älskade Sthlm. Falun har varit mysigt, stressigt, fullspäckat, busigt och himla skönt avbrott från hemlunket. Har köpt biljetter till syster sol som spelar på ons så det blir veckans hit. Annars väntar träning, nytt fyra veckors upplägg :). Mys med pyret och kvalletid med älskade tian. Ev en weekend ngnstans :) lovely...

Av myrealworld - 6 juli 2012 23:06

Hej och hå

Va mätt man kan vara...

Har varit och kört ett brutalt gympass och frossade på därefter.

Idag blev det 4 magövningar, följt av 3 tabata rudor på löpbandet på hastighet 15,5. Sedan körde jag tre magövningar och därefter ytterligare 2 tabata rundor.

Pjuh... sen har jag ätit och ätit och ätit.

Gott är det men nu blir det en kopp te och mys i papis soffa.



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards