Alla inlägg under juli 2012

Av myrealworld - 22 juli 2012 17:49

Vi packade ihop oss och brummade ner till Eriksdal. Där stötte vi turligt nog ihop med pyrets homegal'. Vi var hemma vid fem. Pjuuuuh...gissa om vi är trötta!?
Ni blir det kaffe och om jag har karaktär så ska jag ge mig ut på promis sen...en kortis iaf.

Av myrealworld - 21 juli 2012 10:08

Älskade unge. Hemma igen.
Insåg inte hur mkt jag hade saknat honom förens jag kände hans doft igen. Det är bara underbart...
Alla tågdelar är utspridda över heeeela vardagsrumsgolvet men vad gör det?

Av myrealworld - 20 juli 2012 15:29

Kaffet intogs och mina grusiga ögon öppnades ngt.
Löprundan avklarades med ngt tung andning.
Den efterlängtade frullen åts up.
Körde sedan ett grymt hårt gympass:
Rygg, biceps och mage.
Sen kom de hem...älskade killarna.
Nu är det sickla fontänen som gäller :)
Sen ska här grillas och mysas.
Yeaaaaj!

Av myrealworld - 20 juli 2012 08:50

Idag kommer mina prinsar hem. Längtar så efter dem.
Tänk att jag får hålla lillfisen om bara ngra timmar. Ååååh va härligt.
Fram till dess:
Kaffe
Löprunda
Frukost
Träning

Av myrealworld - 19 juli 2012 11:23

Hur grym har jag inte blivit att uppdatera min blogg? Tacka bloggplatsens app :)

Efter gårdagens mysmiddag var det idag dags att trippa iväg på morgonens walk med kaffet i magen.
Nu sitter jag och mumsar frulle och idag blev det blåbär/hallon kompott.
Såg att skogen var full av dessa blåa bär så när pyret är hemma tar vi en tur ut för att plocka och äta.
Idag blir det en skön dag! Hoppas solen vill fortsätta skina.

Av myrealworld - 18 juli 2012 23:32

Idag hade vi en lugn dag.
Fixade mitt CV, tog min löprunda, tvättade och sen hade jag dejt med min man på Fridays.
Mums va gott...
Vi åt trerätters :) så nu är jag redo för morgondagens träning.
Imorgon åker tias till Eksjö för att hämta pyret. De är tillbaka på fredag och gladast är JAG :)

Av myrealworld - 18 juli 2012 12:03

Vaknade återigen sent och tog min morgonkaffe med hasselnötssmak... Så gott!
Sen var det dags för promenixen. Avklarad på 35 min och det gick såååå bra, inga som helst känningar i benhinnorna.
Nu har jag intagit två hårdkokta ägg, ngra skedar hallonkompott (kör med stavmixern i valfri mängd frysta hallon och lite färsk basilika) en macka och kaffe. Allt detta medan tian kör BF :)
Fit for CV fight!

Av myrealworld - 17 juli 2012 23:59

Idag har jag och tjeeerleken min varit inne i city. Spanat in Mood Gallerian, NK osv... Lugn dag och rätt ovant att bara vara vi utan ngn som ruttnar på ens trosande. Sen åkte jag till Skhlm och hämtade mina fina skor. Hängde med syrran lite.
Väl hemma sken solen och jag knöt på mig löpskorna och gav mig ut i backen. Så skönt med en liten tur innan Pia och Mike kom över på lite mys.
Dagens bildskörd får ni här:

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards