Alla inlägg under juli 2012

Av myrealworld - 25 juli 2012 23:29

Efter bad och träning var det dags att göra slag i den där jobbiga saken.
Göra sig av med pyrets nappar.
Ja jävlar i mig va det kändes drygt att ta beslutet.
Nu är det gjort, avslutet gick alldeles utmärkt! Att somna var svårare och det pratades mkt om hur han kommer sakna dessa snuttisar.
Han sa även: "mamma, det är så här att när man är tjjje och ett halvt fåj man ha napp."
Jag dog både av skratt och sorg.
Jag älskar nämligen synen av när han snuttar på sin napp sååå jag känner mig sorgsen, fast inte lika mkt som honom.

Åh va jag älskar honom. Oändligt och tillbaka.

Av myrealworld - 25 juli 2012 00:21

Idag kände jag mig färdig som artist när vi väl var hemma. Trött och låg på energi var bara förnamnet.
Meeeen jag tog en stooor kopp espresso och gav mig iväg till löpbandet.
Där började jag med 15 min backintervaller, promenadtakt på lutning 6-12.
Sen direkt efter gick jag på tabataintervaller (löpning) på hastighet 15.5-16 Det blev fem rundor = 20 min. Avslutade med 15 min promenad.

Jag är färdig men sååååå nöjd.
Skyndade mig hem och lagade en brutalt god köttfärsröra och till det blev det ungsstekt aubergine.
Nöjda och glada plus en öl :)

Imorgon blir det sol och bad och ett supersetpass.

Av myrealworld - 24 juli 2012 22:37

Av myrealworld - 24 juli 2012 22:04

Idag åkte familjen O.C Till Furuviksparken. Där såg vi apor, ormar, fiskar, getter osv. Ungefär som en dag på eriksdalsbadet :)
Vi fikade, åt glass, köpte föööör många lotter och dansade.
Bästa va att mamma, pappa och mormor mötte upp och hängde med oss.
Jag är utmattad med ska till gymmet och köra lite kondition.

Av myrealworld - 24 juli 2012 17:17

Idag åkte familjen O.C Till Furuviksparken. Där såg vi apor, ormar, fiskar, getter osv. Ungefär som en dag på eriksdalsbadet :)
Vi fikade, åt glass, köpte föööör många lotter och dansade.
Bästa va att mamma, pappa och mormor mötte upp och hängde med oss.
Jag är utmattad med ska till gymmet och köra lite kondition.

Av myrealworld - 24 juli 2012 00:37

Inspiration...
Utöver att jag älskar programmet och är fullkomligt kär i Mia Micheals (på alla sätt) så hittade jag swag i Sonia tayeh's hairdo.
Så vill jag ha det. Hittade dock ingen bild på hennes nya men den ser ut som nedan fast utan det rakade.
Passar mitt trollhår utmärkt!
Jag copycat:ar henne, javisst!!!!


Av myrealworld - 23 juli 2012 22:02

Go kväll alla ni som läser,
Hoppas ni har njutit trots det veliga klimatet.
Vi har haft en skön och spontan dag, big like!!!
Jag körde intervall på löpbandetidag, skönt att variera lite. Rask promenad tempo på lutning 12-7....pjuuuh
Sen blidde det häng på vår lilla gård med pyrets homegal.

Lunch på det och sen dags för dagens superset-pass. Jag var helt slut... Såååå trött.
Turligt nog blev vi bjudna på middag av Micke och pia. Juuummie!!!

Imorgon kör vi till Furuvik och hänger på zoo med mina älskade föräldrar. Dagsutflykt delux :)

Nattinatt på er

Av myrealworld - 23 juli 2012 10:03

Mathias har fått hostan jag hade. Nätterna går ut på att han springer omkring och hostar massor.
Pyret har fått mammasjukan så han måste ligga bredvid mig och helst under huden.
Vilket är mysigt men sömnen är inte vad den borde.
Dock väcks man av små lena armar och söta pussar.
Nu kaffe och sen promenad!!!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards