Alla inlägg under juni 2012

Av myrealworld - 9 juni 2012 10:14

God morgon! Lördag och sugit väder. Men vad gör det?! Själv så vaknade jag relativt utvilad och med ngt mindre huvudvärk. Kroppen går på sparlåga sedan igår. Har nämligen börjat med en två veckors deff som innebär väldigt strikt mat och extremt hög energiförbrukning. Hade min uppföljning med Jessica i torsdags och det gick bättre än förväntat. Bilderna från före och efter visade det jag inte ser dagligen. Härligt men nu kommer en tuff period. Huvudvärk, illamående och humörsvägningar är en del av kakan till kroppen vant sig. Idag är det för övrigt dags för nya med mina älskade damer. Längtar så! Men innan blir det långpromenad och familjemys. Sköna lördag

Av myrealworld - 7 juni 2012 07:48

Idag kör jag min näst sista uppföljning med Jessica. Det hela har gått fort och långsamt. Har ju varit sjuk en vecka nu så jag är lite nervös för vad jag ska orka med men det får gå. Sen måste jag vila lite. Känner mig helt slut efter bara ngra få timmars sömn och ett barn som vaknade innan 06:00. Pjuh

Av myrealworld - 5 juni 2012 23:55

Pratade med kära Fru Duva idag om tatueringstid.

Hon var så klart fullbokad och första tiden hon hade skulle vara i augusti. Jag får snällt vänta för jag vill inte att ngn annan gör det. Hon är grym!

Jag ska äntligen gå på den på  mina revben. Ska fixa den och bygga ut den.

Vet exakt vad jag vill ha! såååå sugen att göra det nu nu nu nuuuuu


Det kommer bli så snyggt! Yajjjj  


Av myrealworld - 5 juni 2012 23:45

Har en sån kväll då jag inte mättas av det jag stoppar i mig.

kan ha att göra med min middag som bestod av en hamburgare, på hemmagjort mörkt bröd och med mycket sallad vid sidan om. Hamburgaren i sig var ju inte så näringsrik.

Vid nio åt jag en skål med keso och nötter. Efter ngn timme tog jag en näve naturella kikärtor och ett äpple.


Så jag drömmer vidare om vad jag skulle vilja fylla min mage med.

Tumblr_m1w0xei0ol1qikhz7o1_500_large bildBild

Bild

Bild

Tror jag nöjer mig med denna orgie för idag.

Dra på trissor va gott det skulle vara... ååååh   

Av myrealworld - 5 juni 2012 22:24

Det var ett tag sen nu men jag lever antar jag.

Helgen var härlig, fredagen hade vi familjemys och lördagen blev det först en sväng till spårvägsmuseet med en lycklig liten unge. Sedan gjorde jag mig klar för att åka till min älskade Lisis.

Vi åt gott och babblade på som vanligt. Sen drog folket in och kul hade vi!!!

Dansade till morgonen på härliga Garbos. Ngt som var ohärligt var vädret. FRUKTANSVÄRT

 

Min älskade prinsessa!


Sen har veckan inneburit en återgång till träning och ytterligare återhämtning.

Jag är ju inte helt återställd men känner mig absolut inte sjuk så jag har kört på, lite lugnt men ändå med kraft.

På Torsdag är det uppföljning och jag är faktiskt lite orolig då jag varit sängliggande och sjuk hela veckan.

Aja... vi får se hur det blir.


Imorgon är det ju Sveriges dag och inte vet jag va fan man ska fira. Om man ska fira?

Inte min grej det där...

På kvällen kommer bäret hit och det ska bli underbart.

Ni hör, inte mycket nytt.



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards