Alla inlägg den 28 juni 2012

Av myrealworld - 28 juni 2012 10:50



Nu har jag lämnat bebisen på förskolan, gått min morgonrunda med solen i ögonen, ätit min frukost och nu väntar andra koppen kaffe... Love It! Har blivit torsk på kaffe, vilket är mindre bra men fy bubblan va gott.

Har ju en kaffebryggare från back in the days som vi har fått av svärisarna då de har varit de enda som druckit kaffe men nu när det kokas kaffe stup i kvarten funtar jag på att köpa en ny söt sak som faktiskt håller kaffet varmt.

Har ni ngra förslag?
























Av myrealworld - 28 juni 2012 08:24

God morgon!! Väcktes av en tågfantast kl 06:00 men lyckades med hjälp av hörlurar och IPad lugna hans aptit på livet en smula så jag kunde få blinka bort gruset ur ögonen. Har nu druckit morgonkaffet och ska snart rulla barnet till Förskolan och sen gå på en promenad. Hämtade finaste systern igår och är så glad att ha henne hemma. Hon är gyllenebrun och mer eller mindre utläkt. Det känns underbart att få hem henne så. Efter massa prat och mys gick hon ut för att parta lite med sina grancanvänner och nu ligger chokladbiten och sussar här. Med andra ord är jag redo för dagen!!!! Kärlek till er

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards