Alla inlägg den 15 juni 2012

Av myrealworld - 15 juni 2012 21:19

Nu är svärisarna här och jag har fått sååå vackra gamla lådor att pryda altanen med.

dessa lådor har min svärmor hittat hos sin mamma så det är gamla och jag vet att jag skulle få betala massor av pengar för att köpa dem. På en står det bitsocker... så fint.

Hittade dessa på nätet och mina ser ungefär ut så här.

Tack älskade svärmamma, sååå glad för att du tog dessa till mig!

Nu är det fotboll på tv och jag orkar inte ens bry mig...

Ska kanske lägga min sjuklig till son?! Fast han är för hype och jag vill inte ta den striden.



Bild


Bild

Av myrealworld - 15 juni 2012 21:00

   

Träningen fortsätter som vanligt. Promenerar en timme varje morgon nu och njuuuuuter när solen skiner och värmer mig. sååå härligt och meditativt.

Känt mig rätt trasig denna vecka och nu förstår jag hur svårt det verkligen är att deffa. Idag, efter en vecka, känner jag mig piggare. Dock har jag ätit både choklad och jordgubbar idag :) mohahhaa...


Veckan har gått fort och jag har tatuerat mig igen. Jihaaa.

Hann dock inte med allt men började på utbyggnaden som ska göras.

Aniela är så grymt duktig och trevlig att ha att göra med.

Denna gång blev det en revolver som pryder min sida/höft. Den ska skjuta ut blommor och vara en del av den text som redan finns där... A Piece of art...


Här ligger jag och har precis börjat min resa...

Och två timmar senare ser jag ut så här


   

  Beväpnad och redo för att skjuta ut vackra saker i världen.



 

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards