Alla inlägg den 12 juni 2012

Av myrealworld - 12 juni 2012 11:06

Har nu börjat med min deff och idag är första dagen då jag känner mig nöjd med intaget av mat.

Har varit sliten och väldigt energilös sen i fredags men nu så börjar det vända.

Kör ju väldigt hårda pass på gymmet så vi får se vilka resultat jag kommer få.

Idag är det intervallträning som gäller, 5 min uppvärmning och sen börja på nivå 6 och köra upp till nivå 15. En minut per nivå för att sedan vända och gå tillbaka från 15 till 6.

Detta mina vänner är ingen lek, snarare en nära döden upplevelse.


Har även fått en tid för min tatuering hos Aniela. Trodde jag skulle få göra den först i augusti men hon kontaktade mig och hade en tid imorgon. jiiiiihoooo time for some new inc. Kommer bli grymt... kommer bli fantastiskt.


 



Av myrealworld - 12 juni 2012 10:54

Tisdagar och dess rutiner.

Jag mår bra, lever och njuter.

Hade en underbar helg med de tjejer jag älskar mest. Vi dansade, pratade, åt god mat och delade ännu en av livets dagar.


Älskar dessa två kvinnor. Lycka och kärlek

Efter en kväll med allt detta känner man sig som nedan:



Kan säga att vår utlandsresa kommer bli heaven on earth!


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards